Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - Onepress
Tytuł oryginału: Social Media Marketing: Strategies for Engaging in Facebook, Twitter & Other Social Media
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-2988-6
stron: 312, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-12
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 49,00 zł
Jak to siÄ™ robi w nowych mediach?
- Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
- Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
- Poznaj media społecznościowe od kuchni
Idź z duchem Internetu!
Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe zmieniajÄ… zasady komunikacji miÄ™dzy firmami a klientami. Nowoczesne firmy — takie jak Twoja — muszÄ… nauczyć siÄ™ sÅ‚uchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpoÅ›rednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane sÄ… pytania i toczy siÄ™ dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpoÅ›rednie przeÅ‚ożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych to coÅ› wiÄ™cej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagajÄ…ca przemyÅ›lanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.
Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.
- Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
- Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników?
- Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych?
- Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych?
- Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych?
- Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego?
- Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?
Poznaj swoich klientów i naucz się odróżniać fakty od plotek!
Osoby które kupowały "Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)