reklama - zainteresowany?

Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - Onepress

Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych
Autor: Liana Evans
Tytuł oryginału: Social Media Marketing: Strategies for Engaging in Facebook, Twitter & Other Social Media
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-2988-6
stron: 312, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

Tagi: Marketing | Social Media

Jak to siÄ™ robi w nowych mediach?

  • Opracuj strategiÄ™ obecnoÅ›ci w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych
  • Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagÄ™ odbiorców
  • Poznaj media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe od kuchni

Idź z duchem Internetu!

Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe zmieniajÄ… zasady komunikacji miÄ™dzy firmami a klientami. Nowoczesne firmy — takie jak Twoja — muszÄ… nauczyć siÄ™ sÅ‚uchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpoÅ›rednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane sÄ… pytania i toczy siÄ™ dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpoÅ›rednie przeÅ‚ożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych to coÅ› wiÄ™cej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagajÄ…ca przemyÅ›lanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.

Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.

  • Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
  • Jak opracować politykÄ™ obecnoÅ›ci w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych dla wÅ‚asnych pracowników?
  • Jak wybrać konsultanta ds. mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych?
  • Jak wykorzystać dziaÅ‚ obsÅ‚ugi klienta w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych?
  • Jak integrować tradycyjne dziaÅ‚ania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategiÄ… obecnoÅ›ci w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych?
  • Jak zachować spójność dziaÅ‚aÅ„ brandingowych i przesÅ‚ania marketingowego?
  • Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?

Poznaj swoich klientów i naucz się odróżniać fakty od plotek!

Dodaj do koszyka Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

 

Osoby które kupowały "Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

Spis treści

Dodaj do koszyka Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.