reklama - zainteresowany?

Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych - Onepress

Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych
Autor: Liana Evans
Tytuł oryginału: Social Media Marketing: Strategies for Engaging in Facebook, Twitter & Other Social Media
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-2988-6
stron: 312, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2011-09-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

Tagi: Marketing | Social Media

Jak to się robi w nowych mediach?

  • Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
  • Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
  • Poznaj media społecznościowe od kuchni

Idź z duchem Internetu!

Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy — takie jak Twoja — muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.

Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.

  • Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
  • Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników?
  • Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych?
  • Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych?
  • Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych?
  • Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego?
  • Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?

Poznaj swoich klientów i naucz się odróżniać fakty od plotek!

Dodaj do koszyka Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

 

Osoby które kupowały "Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

Spis treści

Dodaj do koszyka Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.