reklama - zainteresowany?

Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowym - Onepress

Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowym
Autor: Peter H. Diamandis, Steven Kotler
Tytuł oryginału: Bold: How to Go Big, Create Wealth and Impact the World
Tłumaczenie: Michał Lipa
ISBN: 978-83-283-2178-6
stron: 360, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2017-02-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowym

Tagi: Kompetencje osobiste | Motywacja

Dla człowieka naturalne jest myślenie liniowe. Do niedawna zmiany zachodzące w świecie miały przeważnie właśnie taki charakter. Do dziś większość przedsiębiorstw zadowala się wzrostem liniowym, choć współcześnie globalizacja i rozwój technologii postępują wykładniczo i wiele dziedzin nauki rozwija się w ten sposób: informatyka, elektronika, nanotechnologia, biologia molekularna. W takim środowisku szanse na rzeczywiście spektakularny sukces mają przedsiębiorcy myślący w sposób wykładniczy.

Trzymasz w ręku książkę, która została pomyślana jako manifest przedsiębiorcy wykładniczego i równocześnie jego podręcznik. Idea jest prosta: należy rozwiązać problem, który nęka miliardy ludzi, i dzięki temu wywrzeć pozytywny wpływ na świat, spełnić swoje marzenia i znaleźć drogę do prawdziwego sukcesu. Należy przy tym myśleć wykładniczo i odważnie realizować swoje cele.

W tej książce omówiono:

  • schemat „sześciu D wykładniczości”;
  • technologie wykładnicze, dzięki którym ścieżka od pomysłu do fortuny staje się znacznie krótsza;
  • zagadnienia związane z psychologią śmiałości, dzięki której nauczysz się myśleć w większej skali;
  • czynniki zwiększania ludzkiej efektywności;
  • wykorzystanie siły tłumu do odnajdywania błyskotliwych rozwiązań;
  • stosowanie crowdsourcingu i crowdfundingu.

Rozwój w postępie wykładniczym? Tak! Teraz to możliwe!


Dr Peter Diamandis — jest prezesem fundacji X PRIZE, wspierającej wdrażanie wynalazków o kluczowym znaczeniu dla dobra ludzkości. Założył wiele błyskotliwych firm, takich jak np. Zero Gravity Corporation, Rocket Racing League czy Space Adventures. Studiował na MIT (genetyka molekularna i inżynieria kosmiczna), a w Harvard Medical School uzyskał stopień doktora nauk medycznych.

Steven Kotler — jest autorem wielu bestsellerów, przetłumaczonych na ponad 30 języków. Jego artykuły publikowano m.in. w „New York Times Magazine”, „Atlantic Monthly”, „Wired”, „GQ, Outside”, „Popular Science”, „Discover” i „Wall Street Journal”. Prowadzi blog o nowych technologiach oraz innowacjach.

Dodaj do koszyka Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowym

 

Osoby które kupowały "Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowym", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowym

Spis treści

Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowym -- spis treści

Wprowadzenie (7)

Wprowadzenie do polskiego wydania (15)

CZĘŚĆ PIERWSZA. ŚMIAŁA TECHNOLOGIA

Rozdział 1. Schyłek myślenia liniowego i narodziny wykładniczego (21)

Rozdział 2. Technologia wykładnicza. Demokratyzacja możliwości zmieniania świata (43)

Rozdział 3. Pięć, by zmienić świat (63)

CZĘŚĆ DRUGA. ŚMIAŁE MYŚLENIE

Rozdział 4. Wspinaczka na szczyt śmiałości (97)

Rozdział 5. Sekret działania w dużej skali (127)

Rozdział 6. Mądrość miliardera. Myślenie z rozmachem (151)

CZĘŚĆ TRZECIA. ŚMIAŁY TŁUM

Rozdział 7. Crowdsourcing. Rynek miliarda ludzi dochodzących do głosu (183)

Rozdział 8. Crowdfunding. Bez pieniędzy nie będzie nowych Bucków Rogersów (213)

Rozdział 9. Budowanie społeczności (265)

Rozdział 10. Konkursy motywacyjne. Nakłanianie najlepszych i najinteligentniejszych ludzi do pomagania w rozwiązywaniu Twoich problemów (297)

Posłowie. Następne kroki - jak podjąć działania? (337)

Przypisy (341)

Dodaj do koszyka Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.