reklama - zainteresowany?

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone - Onepress


mp3
Autor: Anna Miotk
ISBN: 978-83-283-7072-2
stron: 336, Format: mp3
Data wydania: 2021-01-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,90 zł (poprzednio: 48,06 zł)
Oszczędzasz: 69% (-33,16 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: Marketing | Public Relations | Social Media

Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie

Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały, czasem większy, ale przecież niecelowy - potknięcia się zdarzają. Tylko ten się nie myli, kto nic nie robi. Niestety, social media nie wybaczają. One z tego żyją. A z nich inspirację czerpią dziennikarze, gotowi w nieskończoność podgrzewać atmosferę porażki wokół firmy, która nie dość szybko albo niewystarczająco mocno zareagowała na kryzys w mediach społecznościowych.

Czy zatem warto w ogóle jeszcze prowadzić profil na Facebooku? A może lepiej się wycofać do swojskiego offline?

Mimo wszystko - warto! Po pierwsze dlatego, że media społecznościowe to wciąż bardzo skuteczne narzędzie służące komunikacji z klientem i nawiązywaniu nowych, biznesowo korzystnych kontaktów. Po drugie to narzędzie obowiązkowe, ponieważ odbiorcy zwyczajnie oczekują, że ich ulubiona marka będzie tam obecna. Oczywiście, by uczestniczyć w życiu online, nie zwariować i nie ponieść porażki, trzeba wyznaczyć sobie pewne granice, wypracować rozwiązania na wypadek sytuacji kryzysowej, stale się uczyć, by nadążać za zmianami, które są jedyną pewną rzeczą w tym środowisku. Warto korzystać z przykładów sukcesu firm, organizacji i instytucji publicznych - także tych, których historie przytoczono w tej książce. Skok do oceanu social mediów to nie wybór, lecz konieczność dla większości dzisiejszych przedsiębiorstw. A skoro tak, to dobrze jest zawczasu nauczyć się w nim pływać...

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka

Spis treści

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone Audiobook -- spis treści

Wstęp do wydania drugiego (7)

Wstęp do wydania pierwszego (13)

Rozdział 1. Social media jako narzędzie komunikacji (21)

  • Pojawienie się i rozwój mediów społecznościowych (21)
  • Social media w biznesie (26)
  • Krajobraz social media (28)
  • Wybrane serwisy/ aplikacje społecznościowe (43)
  • Komunikacja w social media (52)
  • Użytkownicy internetu i mediów społecznościowych (55)
  • Warto doczytać (63)
  • Lista linków (64)
  • Przykład 1. Promocja wydarzenia - trzy sztuki w antarktyce (65)
  • Przykład 2. Pozyskiwanie klientów przez social media - pixel pr (67)
  • Przykład 3. Herbatnikiem przez polskę - jutrzenka petit beurre (69)

Rozdział 2. Organizacja w social media (71)

  • Social media w różnych obszarach działalności organizacji (72)
  • Czy organizacje są gotowe na korzystanie z mediów społecznościowych? (81)
  • Przygotowanie do obecności w social media (87)
  • Czy rozmiar ma znaczenie? (91)
  • Social media - tylko dla firm? (92)
  • Czy social media są dla wszystkich? (94)
  • Warto doczytać (96)
  • Lista linków (98)
  • Przykład 4. Regularna komunikacja w social media - coffeedesk (99)
  • Przykład 5. Promocja bloga - rysuję fejsbuki (102)
  • Przykład 6. Kampania społeczna - #liniaprosta (104)

Rozdział 3. Bez planu nie ma pomiaru (107)

  • Planowanie w biznesie (108)
  • Strategia działań w social media (109)
  • Kilka warunków mierzenia skuteczności działań (114)
  • Przykłady dobrze zmierzonych kampanii w social media (137)
  • Warto doczytać (145)
  • Lista linków (145)
  • Przykład 7. Pozyskiwanie klientów - let me show you! (147)
  • Przykład 8. Kampania społeczna - karmimy psiaki (149)
  • Przykład 9. Promocja produktu z wykorzystaniem growth hackingu - #pączkowanie (154)

Rozdział 4. Efekt komunikacji nie jest natychmiastowy? (159)

  • Lejek marketingowy (160)
  • Model Dona Bartholomewa (161)
  • Model Kami Huyse (165)
  • Model Jima Sterne'a (167)
  • Model Johna Lovetta (167)
  • Model Powella, Grovesa i Dimosa (168)
  • Model ZMOT (172)
  • Warto doczytać (175)
  • Lista linków (177)
  • Przykład 10. Promocja produktu - arystokrata polskich szos (179)
  • Przykład 11. Marketing miejsc - małopolska - tu mieszka szczęście. Poczuj ducha świąt! (181)
  • Przykład 12. Kampania społeczna - zdecydowałem, #niezabieram! (184)

Rozdział 5. W tym szaleństwie jest metoda (187)

  • Jajko czy kura? (187)
  • Badania w strategii social media (189)
  • Metody badania social media (191)
  • Warto doczytać (201)
  • Lista linków (206)
  • Przykład 13. Kampania społeczna - #oddajserce (207)
  • Przykład 14. Promocja wydarzenia - ogłoszenie wyników rejestracji na bfg 2015 (209)
  • Przykład 15. Promocja konkursu - škoda auto muzyka (212)

Rozdział 6. Narzędzia (215)

  • Narzędzia pomocnicze (216)
  • Jak wybrać narzędzie i współpracować z dostawcą? (228)
  • Przykładowe programy mierzenia social media (236)
  • Warto doczytać (240)
  • Lista linków (241)
  • Przykład 16. Zakręcone - komedia dla kobiet bez hamulców - škoda polska (243)
  • Przykład 17. Dziki sad - profil marki na facebooku - grupa żywiec (246)
  • Przykład 18. Dziki sad - sprzymjeżeńcy (249)

Rozdział 7. Obszar niejasności (253)

  • Aspekty etyczne (254)
  • Brak standardów i pierwsze próby regulacji (256)
  • Czy mierzenie komunikacji w social media da się całkowicie ustandaryzować? (263)
  • Problemy (266)
  • Mity pomiaru social media (271)
  • Kwestie sporne (274)
  • Warto doczytać (295)
  • Lista linków (296)
  • Przykład 19. Promocja działań charytatywnych - blogerzy i youtuberzy dla akademii przyszłości (297)
  • Przykład 20. Nowe obserwowane na allegro - konsultacje z użytkownikami (299)

Rozdział 8. Trendy w mierzeniu social media (301)

  • Zmiany na rynku mediów społecznościowych (301)
  • Nowe funkcje dla biznesu (306)
  • Rozwój analityki (308)
  • Badanie różnych typów treści (310)
  • Standaryzacja (312)
  • Nauka (312)
  • Warto doczytać (313)
  • Lista linków (313)
  • Przykład 21. Wdrożenie sztucznej inteligencji do obsługi wiadomości na facebooku (315)
  • Przykład 22. #cyberstrażnik pko banku polskiego (317)

Zakończenie (320)

Podziękowania (321)

Bibliografia (323)

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2021 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.