Skuteczna reklama na LinkedInie - Onepress

ISBN: 978-83-283-8637-2
stron: 176, Format: mp3
Data wydania: 2021-07-27
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 56,09 zł)
Oszczędzasz: 77% (-43,19 zł)
Dotrzyj z reklamÄ… do profesjonalistów!
W zamyÅ›le LinkedIn powstaÅ‚ jako miejsce nawiÄ…zywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siÅ‚y rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziÅ› 700 milionów osób, a 40% z nich wÄ™druje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, które chciaÅ‚yby powierzyć mu swój budżet promocyjny.
Nic bardziej mylnego!
JeÅ›li chcesz dotrzeć z informacjÄ… o swoich produktach lub usÅ‚ugach do konkretnych biznesowych odbiorców, czyli wÅ‚aÅ›cicieli firm i kadry zarzÄ…dzajÄ…cej przedsiÄ™biorstw - LinkedIn powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeÅ›li chodzi o portale spoÅ‚ecznoÅ›ciowe. Musisz oczywiÅ›cie zacząć od skutecznej komunikacji: zaÅ‚ożyć konto firmowe i regularnie publikować ciekawe treÅ›ci. Jednak bez wykorzystywania mechanizmów reklamowych szybko stracisz kontrolÄ™ nad zasiÄ™gami. By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna:
- Dotrzyj z przesÅ‚aniem do wÅ‚aÅ›ciwych osób
- Zrealizuj założone cele biznesowe
- Wygeneruj nowe leady
O książce i Autorze w mediach:
Natemat.pl: Artur JabÅ‚oÅ„ski: Dobra kampania pÅ‚atna zaczyna siÄ™ dÅ‚ugo przed tym, zanim klikniemy "Utwórz reklamÄ™"
Focus.pl: Reklama na LinkedInie jest droga? Artur JabÅ‚oÅ„ski: „To kwestia perspektywy”
Rosnijwsile.pl: Dotrzyj z przekazem do profesjonalistów!
marketing-w-pigulce.pl: Skuteczna reklama na LinkedIn
Online Marketing Magazyn, Social Media Manager: Jakie sÄ… formaty reklamy na LinkedInie?
Inmedium.pl: Przeczytaj, co znajdziesz w środku!
Mobiletrends.pl: Dormaty reklamowe na LinkedInie
Annamiotk.pl: Skuteczna reklama na LinkedIn – Artur JabÅ‚oÅ„ski [recenzja]
Biznesnafali.pl: Zapowiedź książki
Osoby które kupowały "Skuteczna reklama na LinkedInie", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 75,88 zł, (12,90 zł -83%)
- Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
Spis treści
Skuteczna reklama na LinkedInie Audiobook -- spis tre¶ci
Wstêp 7
Rozdzia³ 1. Konfiguracja konta 13
-
- Zak³adanie strony firmowej (Company Page) 13
- Tworzenie konta reklamowego 18
Rozdzia³ 2. Struktura konta reklamowego na LinkedInie 23
-
- Grupy kampanii 24
- Kampania 26
- Reklama 28
Rozdzia³ 3. Cele reklamowe na LinkedInie 31
-
- ¦wiadomo¶æ (Awareness) 33
- Zainteresowanie (Consideration) 34
Rozdzia³ 4. Wybór grupy docelowej - konfiguracja kampanii 41
-
- Lokalizacja 41
- Jêzyk profilu 43
- Odbiorcy 44
- Bran¿e, wielko¶æ i nazwy firm 45
- Demografia 48
- Wykszta³cenie 50
- Od nazw stanowisk po do¶wiadczenie zawodowe 52
- Targetowanie po nazwach stanowisk (Stanowiska) 57
- Zainteresowania i cechy 59
Rozdzia³ 5. Wykluczenia 65
Rozdzia³ 6. Formaty reklamowe na LinkedInie 71
Rozdzia³ 7. Gotowe pomys³y na skuteczne grupy docelowe 79
Rozdzia³ 8. Remarketing na LinkedInie 87
-
- Kod remarketingowy LinkedIna: Insight Tag 87
- Mierzenie konwersji 90
- Tworzenie grupy remarketingowej 96
- Pasuj±ce grupy odbiorców 99
- Dane demograficzne witryny + analityka i statystyki strony firmowej 102
- Grupy podobnych odbiorców 105
Rozdzia³ 9. Skuteczne kreacje reklamowe 109
-
- Brak limitu tekstu na obrazie 110
- Przetestuj obraz z tekstem i bez 112
- Ostre, kontrastowe t³o 113
- Umieszczaj przyciski CTA 115
- Zadbaj o w³a¶ciwe wymiary 116
- T³a odpadaj±? Wypróbuj ramki 116
- Wykorzystaj formaty, by opowiedzieæ historiê 117
- Operuj jêzykiem korzy¶ci 119
- Zachêæ odpowiednim lead magnetem 121
- Postaw na konkret 124
- Mów prosto o problemie lub zwróæ siê wprost do grupy. A najlepiej zrób obie te rzeczy 126
- Spójno¶æ ze stron± landing page 127
- Podgl±daj konkurencjê! 127
- Pisz zwiê¼le 128
Rozdzia³ 10. Koszty reklamy na LinkedInie 133
-
- Co wp³ywa na koszt reklamy na LinkedInie? 133
Rozdzia³ 11. Analiza wyników reklam 147
-
- Analiza na poziomie Mened¿era kampanii 149
- Samodzielna analiza 150
Rozdzia³ 12. Ustawianie reklamy krok po kroku 159
-
- Kampania 161
- Reklama zosta³a odrzucona lub siê nie wy¶wietla - co robiæ? 167
Rozdzia³ 13. £±czenie dzia³añ na LinkedInie z innymi kana³ami 171
Zakoñczenie 175