reklama - zainteresowany?

Skuteczna reklama na LinkedInie - Onepress

Skuteczna reklama na LinkedInie
mp3
Autor: Artur Jabłoński
ISBN: 978-83-283-8637-2
stron: 176, Format: mp3
Data wydania: 2021-07-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 56,09 zł)
Oszczędzasz: 77% (-43,19 zł)

Dodaj do koszyka Skuteczna reklama na LinkedInie

Tagi: Marketing | Social Media | Sprzedaż

Dotrzyj z reklamÄ… do profesjonalistów!

W zamyÅ›le LinkedIn powstaÅ‚ jako miejsce nawiÄ…zywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siÅ‚y rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziÅ› 700 milionów osób, a 40% z nich wÄ™druje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, które chciaÅ‚yby powierzyć mu swój budżet promocyjny.

Nic bardziej mylnego!

JeÅ›li chcesz dotrzeć z informacjÄ… o swoich produktach lub usÅ‚ugach do konkretnych biznesowych odbiorców, czyli wÅ‚aÅ›cicieli firm i kadry zarzÄ…dzajÄ…cej przedsiÄ™biorstw - LinkedIn powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeÅ›li chodzi o portale spoÅ‚ecznoÅ›ciowe. Musisz oczywiÅ›cie zacząć od skutecznej komunikacji: zaÅ‚ożyć konto firmowe i regularnie publikować ciekawe treÅ›ci. Jednak bez wykorzystywania mechanizmów reklamowych szybko stracisz kontrolÄ™ nad zasiÄ™gami. By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna:

  • Dotrzyj z przesÅ‚aniem do wÅ‚aÅ›ciwych osób
  • Zrealizuj zaÅ‚ożone cele biznesowe
  • Wygeneruj nowe leady

O książce i Autorze w mediach:

Natemat.pl: Artur JabÅ‚oÅ„ski: Dobra kampania pÅ‚atna zaczyna siÄ™ dÅ‚ugo przed tym, zanim klikniemy "Utwórz reklamÄ™"

Focus.plReklama na LinkedInie jest droga? Artur JabÅ‚oÅ„ski: „To kwestia perspektywy”

Rosnijwsile.pl: Dotrzyj z przekazem do profesjonalistów!

marketing-w-pigulce.pl: Skuteczna reklama na LinkedIn

Online Marketing Magazyn, Social Media Manager:  Jakie sÄ… formaty reklamy na LinkedInie?

Inmedium.pl: Przeczytaj, co znajdziesz w Å›rodku!

Mobiletrends.pl: Dormaty reklamowe na LinkedInie

Annamiotk.plSkuteczna reklama na LinkedIn – Artur JabÅ‚oÅ„ski [recenzja]

Biznesnafali.pl: Zapowiedź książki

Dodaj do koszyka Skuteczna reklama na LinkedInie

 

Osoby które kupowały "Skuteczna reklama na LinkedInie", wybierały także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekst
  • Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Skuteczna reklama na LinkedInie

Spis treści

Skuteczna reklama na LinkedInie Audiobook -- spis tre¶ci

 

Wstêp 7

 

Rozdzia³ 1. Konfiguracja konta 13

    • Zak³adanie strony firmowej (Company Page) 13
    • Tworzenie konta reklamowego 18

Rozdzia³ 2. Struktura konta reklamowego na LinkedInie 23

    • Grupy kampanii 24
    • Kampania 26
    • Reklama 28

Rozdzia³ 3. Cele reklamowe na LinkedInie 31

    • ¦wiadomo¶æ (Awareness) 33
    • Zainteresowanie (Consideration) 34

Rozdzia³ 4. Wybór grupy docelowej - konfiguracja kampanii 41

    • Lokalizacja 41
    • Jêzyk profilu 43
    • Odbiorcy 44
    • Bran¿e, wielko¶æ i nazwy firm 45
    • Demografia 48
    • Wykszta³cenie 50
    • Od nazw stanowisk po do¶wiadczenie zawodowe 52
    • Targetowanie po nazwach stanowisk (Stanowiska) 57
    • Zainteresowania i cechy 59

Rozdzia³ 5. Wykluczenia 65

Rozdzia³ 6. Formaty reklamowe na LinkedInie 71

Rozdzia³ 7. Gotowe pomys³y na skuteczne grupy docelowe 79

Rozdzia³ 8. Remarketing na LinkedInie 87

    • Kod remarketingowy LinkedIna: Insight Tag 87
    • Mierzenie konwersji 90
    • Tworzenie grupy remarketingowej 96
    • Pasuj±ce grupy odbiorców 99
    • Dane demograficzne witryny + analityka i statystyki strony firmowej 102
    • Grupy podobnych odbiorców 105

Rozdzia³ 9. Skuteczne kreacje reklamowe 109

    • Brak limitu tekstu na obrazie 110
    • Przetestuj obraz z tekstem i bez 112
    • Ostre, kontrastowe t³o 113
    • Umieszczaj przyciski CTA 115
    • Zadbaj o w³a¶ciwe wymiary 116
    • T³a odpadaj±? Wypróbuj ramki 116
    • Wykorzystaj formaty, by opowiedzieæ historiê 117
    • Operuj jêzykiem korzy¶ci 119
    • Zachêæ odpowiednim lead magnetem 121
    • Postaw na konkret 124
    • Mów prosto o problemie lub zwróæ siê wprost do grupy. A najlepiej zrób obie te rzeczy 126
    • Spójno¶æ ze stron± landing page 127
    • Podgl±daj konkurencjê! 127
    • Pisz zwiê¼le 128

Rozdzia³ 10. Koszty reklamy na LinkedInie 133

    • Co wp³ywa na koszt reklamy na LinkedInie? 133

Rozdzia³ 11. Analiza wyników reklam 147

    • Analiza na poziomie Mened¿era kampanii 149
    • Samodzielna analiza 150

Rozdzia³ 12. Ustawianie reklamy krok po kroku 159

    • Kampania 161
    • Reklama zosta³a odrzucona lub siê nie wy¶wietla - co robiæ? 167

Rozdzia³ 13. £±czenie dzia³añ na LinkedInie z innymi kana³ami 171

Zakoñczenie 175

Dodaj do koszyka Skuteczna reklama na LinkedInie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2022 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.