reklama - zainteresowany?

Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie - Onepress

Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
Autor: Nir Eyal (Author), Ryan Hoover (Editor)
Tytuł oryginału: Hooked: How to Build Habit-Forming Products
TÅ‚umaczenie: Anna Kucharczyk - Barycza
ISBN: 978-83-283-1818-2
stron: 240, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2016-04-15
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie

Tagi: E-biznes | Sprzedaż

DÅ‚ugie i czÄ™ste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarÅ‚ do Twoich rÄ…k jak tatuaż. Gra, nad którÄ… spÄ™dzasz codziennie wiele godzin... Kieruje TobÄ… wewnÄ™trzna potrzeba odczuwania —czegokolwiek i przez caÅ‚y dzieÅ„ — a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokÅ‚adnie tak, jak ktoÅ› sprytnie sobie zaplanowaÅ‚. Twoje dziaÅ‚ania zostaÅ‚y przewidziane i uprzedzone. Twoje nawyki — zaprogramowane i utrwalone.

W przypadku wielu produktów czy usÅ‚ug wyksztaÅ‚cenie nawyków u konsumentów staje siÄ™ warunkiem przetrwania na rynku. DziÄ™ki tej książce bÄ™dziesz mógÅ‚ wygrać walkÄ™ o uwagÄ™ użytkownika swojego produktu. Zyskasz gÅ‚Ä™bokÄ… wiedzÄ™, zebranÄ… na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie Å‚atwo wypracujesz taktykÄ™ utrzymania wÅ‚adzy nad umysÅ‚ami klientów. Dowiesz siÄ™, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dÅ‚użej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie bÄ™dzie można siÄ™ oderwać.

Poradnik, który trzymasz w dÅ‚oni, to:

  • źródÅ‚o praktycznej wiedzy o ludzkich nawykach — jak powstajÄ… i w jaki sposób siÄ™ utrwalajÄ…;
  • przejrzysta instrukcja tworzenia produktów, które bÄ™dÄ… miaÅ‚y moc kuszenia i do których ludzie bÄ™dÄ… powracać;
  • zestaw wskazówek, dziÄ™ki którym korzystanie z twojego produktu stanie siÄ™ nawykiem;
  • źródÅ‚o informacji na temat technik behawioralnych stosowanych przez serwisy takie jak Twitter, Instagram, Pinterest oraz wiele innych.

Wiedza o ksztaÅ‚towaniu nawyków konsumenckich to naprawdÄ™ potężne narzÄ™dzie!


Nir Eyal — jest wykÅ‚adowcÄ… na Stanford Graduate School of Business i Hasso Plattner Institute of Design oraz autorem licznych publikacji z dziedziny technologii, psychologii i biznesu, publikowanych w „The Harvard Business Review”, „The Atlantic”, TechCrunch i „Psychology Today”. DziÄ™ki wÅ‚asnym doÅ›wiadczeniom zawodowym i studiowaniu wyników wieloletnich badaÅ„ staÅ‚ siÄ™ niekwestionowanym autorytetem w dziedzinie technik marketingowych opartych na nawykach konsumentów.

Dodaj do koszyka Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie

 

Osoby które kupowały "Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie

Spis treści

Dodaj do koszyka Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.