reklama - zainteresowany?

Siła pozytywnych opinii - Onepress

Siła pozytywnych opinii
mp3
Autor: John Jantsch
TÅ‚umaczenie: Robert Michalak
ISBN: 978-83-774-6394-9
stron: 283, Format: mp3
Data wydania: 2011-09-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Siła pozytywnych opinii

Tagi: Marketing

Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracÄ… swojÄ… siÅ‚Ä™ oddziaÅ‚ywania. Dzisiaj biznes napÄ™dza marketing szeptany. Jak dowodzÄ… badania, ludzie wprost nie mogÄ… oprzeć siÄ™ pokusie polecania produktów i usÅ‚ug swoim przyjacioÅ‚om to instynktowne dziaÅ‚anie, gÅ‚Ä™boko zakorzenione w naszym mózgu. MÄ…dra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla wÅ‚asnych celów. Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiÄ…zania, umożliwiajÄ…ce wykorzystanie poleceÅ„ w celu zapewnienia sobie staÅ‚ego napÅ‚ywu nowych klientów. Jeżeli tylko bÄ™dÄ… zadowoleni, z pewnoÅ›ciÄ… polecÄ… firmÄ™ kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek: * Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać. * Sprzedawcy to najważniejsi czÅ‚onkowie twojego zespoÅ‚u marketingowego. * Przekazuj klientom odpowiednie informacje. Sekret pozyskiwania poleceÅ„ tkwi w znajomoÅ›ci cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubiÄ™, ufam, próbujÄ™, kupujÄ™, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeÅ›li wszyscy czÅ‚onkowie organizacji bÄ™dÄ… mieli ten schemat caÅ‚y czas na uwadze, firma bÄ™dzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna. Ten praktyczny, bÅ‚yskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez koniecznoÅ›ci wyasygnowania dużych Å›rodków na dziaÅ‚alność marketingowÄ…. O AUTORZE John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanych publikacji spoÅ‚ecznoÅ›ciowych oraz biblii marketingu w maÅ‚ej firmie, czyli książki Duct Tape Marketing.

Dodaj do koszyka Siła pozytywnych opinii

 

Osoby które kupowały "Siła pozytywnych opinii", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Siła pozytywnych opinii

Spis treści

Dodaj do koszyka Siła pozytywnych opinii

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.