reklama - zainteresowany?

Siła narracji marketingowej - Onepress

Siła narracji marketingowej
ebook
Autor: Sebastian Hejnowski, Mirosław Bujko
ISBN: 978-83-8087-848-8
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2019-08-30
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,92 zł (poprzednio: 39,41 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,49 zł)

Dodaj do koszyka Siła narracji marketingowej

Tagi: Marketing

To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doÅ›wiadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim MirosÅ‚awa Bujko daÅ‚y niezwykÅ‚Ä… opowieść o sile sÅ‚owa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykÅ‚adach. Obydwaj majÄ… caÅ‚kowicie odmienne doÅ›wiadczenia jÄ™zykowe. Sebastian to komunikator marketingowy. PosÅ‚uguje siÄ™ jÄ™zykiem typowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne, sprawcze narracje majÄ… sprzedawać wizerunek i produkty. Mirek to pisarz. Instrumentalność jego narracji ma sprzedawać emocje, przeżycia, zachwyty i lÄ™ki, wzruszenia i pragnienia. To caÅ‚kiem inny produkt. Ale, o dziwo, oba narracyjne Å›wiaty majÄ… wiele wspólnych obszarów.

Literatura Å›wiadoma marketingu lepiej siÄ™ sprzedaje, marketing Å›wiadom literatury lepiej sprzedaje. Marketingowe doÅ›wiadczenia i technologie narracji da siÄ™ wykorzystać w narracji powieÅ›ciowej. I na odwrót – najlepsze narracyjne techniki literatury okazujÄ… siÄ™ Å›wietnie wpÅ‚ywać na skuteczność tekstów w komunikacji marketingowej. Warto wiÄ™c wymienić doÅ›wiadczenia. Owocem tak pojÄ™tej wymiany interesów jest niniejsza książka, napisana z myÅ›lÄ… o „marketerach jÄ™zyka”, którzy przy pomocy jÄ™zykowej pragmatyki muszÄ… wypeÅ‚nić zadania sprzedażowe, pozyskać wyborców, zmienić wizerunek czy ksztaÅ‚tować w pożądany sposób opiniÄ™ publicznÄ….

Marketing, PR czy manipulacja, a może wszystko razem? Autorzy pokazujÄ…, że odpowiedziÄ… na każdy problem może być sÅ‚owo – niczym zaklÄ™cie, wypowiadane, by rzeczywistość zmieniÅ‚a siÄ™ zgodnie z życzeniem. Chcecie je poznać? Odpowiedzi znajdziecie w książce.

***

Sebastian Hejnowski – wieloletni praktyk public relations i reklamy. ZarzÄ…dza w regionie Europy Åšrodkowo-Wschodniej MSL – najwiÄ™kszÄ… europejskÄ… agencjÄ… public relations. Jest również prezesem agencji kreatywnej Leo Burnett Warsaw. Jest publicystÄ… i jurorem na najwiÄ™kszych branżowych konkursach. Prywatnie ojciec dwójki dzieci, pasjonat podróży, odwiedziÅ‚ ponad 100 krajów Å›wiata.

MirosÅ‚aw Bujko – trener biznesu, wykÅ‚adowca akademicki, dziennikarz, krytyk muzyczny, scenarzysta, librecista, trener sztuk walki. Specjalizuje siÄ™ w narratologii, komunikacji marketingowej i w marketingu jÄ™zyka. Autor kilku powieÅ›ci wydanych w kraju i tÅ‚umaczonych na niemiecki i portugalski oraz scenariuszy filmowych, librett operowych i baletowych. Prowadzi warsztaty jÄ™zykowe, komunikacyjne i audyty komunikacyjne dla wielu firm i korporacji. Fascynuje siÄ™ kulturÄ… japoÅ„skÄ… i tradycyjnymi sztukami walki. Jako 4 dan iaido prowadzi wÅ‚asne DOJO, uczÄ…c IAIDO, czyli sztuki wÅ‚adania japoÅ„skim mieczem.

Dodaj do koszyka Siła narracji marketingowej

Spis treści

Siła narracji marketingowej eBook -- spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Siła narracji marketingowej

Dodaj do koszyka Siła narracji marketingowej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.