reklama - zainteresowany?

Semiotyka w marketingu - Onepress

Semiotyka w marketingu
ebook
Autor: Krzysztof Polak, Marzena
ISBN: 9788301233990
stron: 300, Format: ebook
Data wydania: 2024-01-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 63,20 zł (poprzednio: 78,02 zł)
Oszczędzasz: 19% (-14,82 zł)

Dodaj do koszyka Semiotyka w marketingu

Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumie

Dodaj do koszyka Semiotyka w marketingu

 

Osoby które kupowały "Semiotyka w marketingu", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Semiotyka w marketingu

Spis treści

Semiotyka w marketingu eBook -- spis treści

Po co ten podręcznik? 7 Dlaczego semiotyka? 7 Pytać konsumenta czy badać strych w jego domu? 7 Jak zbudowaliśmy ten podręcznik? 10 1. Początki semiotyki w marketingu 13 1.1. Semiologia czy semiotyka? 14 1.2. Semiotyka i marketing 15 1.3. Rozwój francuskiej semiotyki marketingowej 16 1.4. Studia kulturowe i semiotyka brytyjska 17 1.5. Semiotyka marketingowa dzisiaj 19 2. Podstawowe koncepty semiotyczne i ich zastosowanie 21 2.1. Znak 23 2.2. Denotacja i konotacja 28 2.3. Figury retoryczne 35 2.4. Syntagma i paradygmat 46 2.5. Langue i Parole 52 2.6. Model komunikacyjny i funkcje języka 58 2.7. Kody 64 2.8. Rezydualne, dominujące, emergentne 70 2.9. Opozycje znaczeniowe 75 2.10. Kwadrat semiotyczny 80 2.11. Modele narracyjne 86 2.12. Mit i mitologie 96 2.13. Archetypy 104 3. Źródła w analizie semiotycznej 111 3.1. Co to jest tekst kultury? 112 3.2. Rodzaje źródeł a cel analizy 114 3.3. Pozyskiwanie materiałów 121 4. Wybrane techniki analityczne 127 4.1. Analiza signifiant i signifié 128 4.2. Analiza kodów i ich mapowanie 147 4.3. Analiza RDE 170 4.4. Analiza opozycyjna 195 4.5. Analiza struktury znaczeniowej 220 4.6. Analiza narracyjna 240 4.7. Analiza insajtów kulturowych i trendów 258 5. Przykłady zastosowania analiz semiotycznych 293 5.1. Strategie marek i produktów 294 5.2. Komunikacja reklamowa 300 5.3. Dizajn i opakowania 310 6. Rekomendowany model analityczno-strategiczny 321 6.1. Diagnoza marki i kategorii w kontekście kultury 322 6.2. Eksploracja kulturowa i cross-category 325 6.3. Rekomendacja komunikacyjna i strategiczna 328 6.4. Ewaluacja semiotyczna 331 Bibliografia 333 O Autorach

Dodaj do koszyka Semiotyka w marketingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.