reklama - zainteresowany?

Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych - Onepress


Autor: John Lovett
Tytuł oryginału: Social Media Metrics Secrets
Tłumaczenie: Tomasz Walczak
ISBN: 978-83-246-4351-6
stron: 400, Format: 168x237 , okładka: miękka
Data wydania: 2012-09-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 20,90 zł (poprzednio: 67,42 zł)
Oszczędzasz: 69% (-46,52 zł)

Dodaj do koszyka

Tagi: E-biznes | Social Media

Wykorzystaj potencjał drzemiący w mediach społecznościowych!

Jeszcze niedawno media społecznościowe wzbudzały lekki uśmiech na twarzach prawdziwych PR-owców. Te czasy minęły! Obecnie dla wielu firm takie media to jeden z głównych kanałów budowania wizerunku oraz kontaktów z klientem. Czy możliwe jest sprawdzenie skuteczności działań prowadzonych w mediach społecznościowych? Jak zadbać o ich jakość? Na te i dziesiątki innych pytań odpowiada wyjątkowa na rynku wydawniczym książka.

W trakcie lektury dowiesz się, jak aktywować biznes w mediach społecznościowych oraz jak go zorganizować pod tym kątem. Ponadto zaznajomisz się z najpopularniejszymi miarami, które pozwolą Ci zwizualizować aktualne trendy Twojego biznesu. W szczególności powinien Cię zainteresować rozdział poświęcony ciągłej optymalizacji. Tylko w ten sposób możesz sobie zapewnić nieustanny wzrost zwrotu z inwestycji. Zastanawiasz się, czy warto sięgnąć po tę książkę? Odpowiedź jest jedna: zdecydowanie tak! Nie znajdziesz innej pozycji, która w tak profesjonalny sposób traktowałaby o tematach związanych z mediami społecznościowymi.

Sprawdź:

  • jak nie dać się zasypać lawinie danych
  • jak przekształcić dane w informacje
  • jak wdrożyć proces ciągłej optymalizacji
  • jak śledzić zwrot z inwestycji w mediach społecznościowych

Dokonaj niemożliwego dzięki miarom mediów społecznościowych!



John Lovett - konsultant, ekspert w zakresie działań marketingowych w mediach elektronicznych. Od przeszło dziesięciolecia pomaga różnym firmom zrozumieć oraz zmierzyć skuteczność tych działań. Współpracuje z firmą Web Analytics Demystified oraz zasiada we władzach Digital Analytics Association.

Patron medialny:

Dodaj do koszyka

 

Osoby które kupowały "Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych", wybierały także:

  • Prawo dla startupu
  • Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych

Dodaj do koszyka

Spis treści

Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych -- spis treści

O autorze (7)

O redaktorze technicznym (9)

Podziękowania (11)

Przedmowa (13)

Zacznij od tego (15)

Część I Dylematy dotyczące danych z mediów społecznościowych (23)

Rozdział 1. Profesjonalne podejście do mediów społecznościowych (25)

  • Miary w mediach społecznościowych - bez tajemnic (27)
  • Poza etap prób i błędów (34)
  • Poza miary oparte na zliczaniu (46)
  • Podsumowanie (51)

Rozdział 2. Na fali danych z mediów społecznościowych - przekształcanie danych w informacje (53)

  • Jak poradzić sobie z lawiną danych? (54)
  • Szeroka perspektywa (72)
  • Przedstawianie informacji jako wiedzy (79)
  • Tworzenie wirtualnego operacyjnego centrum sieciowego (93)
  • Podsumowanie (100)

Rozdział 3. Aktywowanie biznesu w mediach społecznościowych (101)

  • Brać udział i skupiać się na ludziach (102)
  • Organizowanie biznesu pod kątem mediów społecznościowych (127)
  • Uspołecznianie firmy (139)
  • Szybkie wprowadzenie do miar w mediach społecznościowych (141)
  • Podsumowanie (151)

Część II Zarządzanie mediami społecznościowymi na podstawie analiz (153)

Rozdział 4. Wprowadzanie analityki społecznej (155)

  • Wprowadzenie do analityki społecznej (156)
  • Dostosowywanie celów w mediach społecznościowych do celów korporacji (171)
  • Identyfikowanie wspólnych celów biznesowych w obszarze mediów społecznościowych (176)
  • Tworzenie kluczowych wskaźników efektywności (187)
  • Podsumowanie (191)

Rozdział 5. Stosowanie systemu analityki społecznej (193)

  • Przejście od strategii do wykonania (194)
  • Wzory na wskaźniki KPI (204)
  • Przedstawianie wyników (222)
  • Podsumowanie (228)

Rozdział 6. Wdrażanie procesu ciągłej optymalizacji (231)

  • Optymalizowanie strategii pomiarów w mediach społecznościowych (232)
  • Nieoficjalne reguły optymalizacji mediów społecznościowych (237)
  • Zmiana kanałów w celu optymalizacji działań w mediach społecznościowych (252)
  • Usprawnianie przez optymalny projekt (258)
  • Podsumowanie (261)

Część III Wielkie zyski w mediach społecznościowych (263)

Rozdział 7. Śledzenie ulotnego zwrotu z inwestycji w mediach społecznościowych (265)

  • Pokazywanie efektów w złotówkach i zdrowy rozsądek (266)
  • Wyrzuć lejek sprzedaży (287)
  • Dostrzeganie zwrotu z inwestycji w danych (298)
  • Podsumowanie (303)

Rozdział 8. W świecie korporacji (305)

  • Spektrum technologii społecznościowych (306)
  • Wybór dostawcy usług z zakresu analityki społecznej (319)
  • Ocena własnej gotowości do wdrożenia pomiarów w mediach społecznościowych (334)
  • Za wszelką cenę chronić prywatność (338)
  • Podsumowanie (351)

Rozdział 9. Planowanie pod kątem społecznościowej przyszłości (353)

  • Budowanie kultury opartej na pomiarach (354)
  • Ważne trendy przyszłości (367)
  • Pomiar najważniejszej miary - oddziaływania (385)
  • Podsumowanie (389)

Skorowidz (391)

Dodaj do koszyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2021 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.