reklama - zainteresowany?

Scientific Advertising - Onepress

Scientific Advertising
Autor: Claude Hopkins
ISBN: 978-83-7701-285-7
stron: 128, okładka: miękka
Data wydania: 2011-10-18
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,17 zł (poprzednio: 34,89 zł)
Oszczędzasz: 25% (-8,72 zł)

Dodaj do koszyka Scientific Advertising

Tagi: Marketing

Kto jeszcze chce poznać
21 legendarnych zasad pisania
skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych?

Masz przed sobÄ… najbardziej znanÄ… i cenionÄ… książkÄ™ o tworzeniu skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych, jaka kiedykolwiek zostaÅ‚a napisana. Zawiera caÅ‚Ä… esencjÄ™ wiedzy i doÅ›wiadczenia 35 lat pracy legendarnego copywritera wszech czasów Claudea Hopkinsa.
Prawdopodobnie powinienem w tym miejscu napisać kilka chwytliwych tekstów, by zachÄ™cić CiÄ™ do przeczytania tej publikacji Ale nie zrobiÄ™ tego. Dlaczego?

Bo...

nie na chwytliwych hasłach
opiera się skuteczna sprzedaż

Obraziłbym Hopkinsa i boję się, że straszyłby mnie po nocach. Wściekłby się, gdyby zobaczył dzisiejsze perswazyjne triki

Po 35 latach pracy w reklamie, jak nikt inny, Hopkins doskonale wiedziaÅ‚, co dziaÅ‚a, a co nie. W tym czasie za pomocÄ… swoich zabójczych reklam sprzedawaÅ‚ miÄ™dzy innymi:

  • tÅ‚uszcz spożywczy,
  • syrop na kaszel,
  • preparaty odżywcze,
  • lek na reumatyzm,
  • piwo,
  • buty,
  • inkubatory do wylÄ™gu kurczÄ…t,
  • lodówki,
  • sekretarzyki,
  • pÅ‚yn antybakteryjny,Claude Hopkins
  • wieprzowinÄ™ z fasolÄ…,
  • skondensowane mleko,
  • samochody,
  • opony,
  • mydÅ‚o,
  • krem do golenia,
  • pÅ‚atki Å›niadaniowe,
  • owsiankÄ™,
  • pastÄ™ do zÄ™bów.
Czego by się nie dotknął, jego reklamy odnosiły niesamowity sukces

Dzięki oszałamiającym rezultatom sprzedaży
stał się legendą copywritingu

Co takiego zawiera ta książka, że polecali jÄ… tacy wspóÅ‚czeÅ›ni copywriterzy, jak David Ogilvy czy Gary Halbert?
Masz przed sobÄ… 21 rozdziaÅ‚ów, napakowanych wiedzÄ… o reklamie,
której nie znajdziesz nigdzie indziej.

1. Jak ustala siÄ™ prawa reklamy

Reklama, jakiej uczy Hopkins jest bezpieczna. Co to znaczy? Masz pewność, że stosujÄ…c siÄ™ do jego zasad, nie zmarnujesz ani grosza, bo każda wydana na niÄ… zÅ‚otówka przyniesie Ci zysk jedna dwukrotny, druga dziesiÄ™ciokrotny, a jeszcze inna stukrotny. DziÄ™ki odkrytym i sprawdzonym przez Hopkinsa zasadom nauczysz siÄ™ tworzyć reklamy i teksty sprzedażowe, które zagwarantujÄ… Ci sprzedaż wszystkiego, co zechcesz. Dodam, że bÄ™dzie to skuteczna sprzedaż.


2. Dobra praktyka sprzedaży

Skuteczna reklama to nie wierszyki ani piosenki, lecz sprzedaż za pomocą druku. Jeżeli w swoich tekstach zastosujesz sprawdzone zasady sprzedaży (zamiast zabawiania klienta) zaczniesz zarabiać. To działa rewelacyjnie w dzisiejszym internecie.

3. Oferowanie usługi

To jedna z najbardziej odkrywczych zasad, opracowanych przez Hopkinsa perfekcyjnie. DziÄ™ki jej zastosowaniu nikogo nie musisz prosić: Kup mój produkt, bo klienci sami starajÄ… siÄ™ znaleźć okazjÄ™ do zÅ‚ożenia zamówienia! ZresztÄ…, proszenie o zakup praktycznie w ogóle nie dziaÅ‚a Musisz mieć mocniejszy tekst.

4. Reklamy w sprzedaży wysyłkowej

Wiesz, jak funkcjonuje reklama wysyÅ‚kowa? To sprzedaż bezpoÅ›rednia, gdzie liczy siÄ™ każdy grosz i efekty wszystkich dziaÅ‚aÅ„ sÄ… natychmiast widoczne i odczuwalne. To poligon, na którym ksztaÅ‚cÄ… siÄ™ copywriterzy. Po takim kursie stajÄ… siÄ™ agentami do zadaÅ„ specjalnych, wysyÅ‚ani na najtrudniejsze misje, niewykonalne dla nikogo innego Hopkins wielokrotnie podejmowaÅ‚ siÄ™ zadaÅ„ niewykonalnych dla nikogo innego, i zawsze zwyciężaÅ‚. Poznaj jego zasady.

5. NagÅ‚ówki

JeÅ›li choć trochÄ™ interesujesz siÄ™ reklamÄ…, to wiesz, że nagÅ‚ówek jest kluczem do skutecznoÅ›ci każdego tekstu sprzedażowego. Podstawowa zasada to przyciÄ…gnąć do tekstu wÅ‚aÅ›ciwe osoby. Ale jak to zrobić, jakich sÅ‚ów użyć? Wszystkiego dowiesz siÄ™ z tego rozdziaÅ‚u.

6. Psychologia

Natura ludzka jest wieczna. Pod bardzo wieloma względami jest taka sama dziś jak była w czasach Cezara. Tak więc zasady psychologii są stałe i trwałe. Nigdy nie będzie potrzeby oduczyć się tego, czego się o nich raz nauczymy.

Claude Hopkins "Scientific Advertising"

W tym rozdziale Hopkins podaje dziewięć swoich najlepszych sposobów wpÅ‚ywania na naturÄ™ klientów (z bezcennymi przykÅ‚adami). Każda z nich warta byÅ‚a dla niego miliony, bo odpowiadaÅ‚a za masowÄ… sprzedaż jednego z reklamowanych produktów. DziÄ™ki temu, że podaje ich dziewięć, znajdziesz coÅ›, co bÄ™dzie pasowaÅ‚o do sprzedawanego przez Ciebie produktu.

7. Podawanie konkretów

Według Hopkinsa...

uogólnienia i frazesy nie robiÄ… na nikim wrażenia, bo spÅ‚ywajÄ… po ludziach jak woda po kaczce.

Znajdziesz tu rozwiÄ…zanie problemu ignorowania Twoich tekstów przez klientów. Nie tylko otrzymasz peÅ‚ne wyjaÅ›nienie, dlaczego czytelnicy nie reagujÄ… na oferty, ale też od razu poznasz gotowÄ… receptÄ™! Wszystko w zasiÄ™gu Twojej rÄ™ki i możliwoÅ›ci.

8. Opowiadanie pełnej historii

Ten rozdziaÅ‚ zmieni CiÄ™ w snajpera, który za pomocÄ… jednego strzaÅ‚u trafia prosto do klienta. Dowiesz siÄ™, co musi zawierać Twój tekst sprzedażowy (lub reklama), by od razu przekonać klienta do zakupu. JeÅ›li nie zrobisz tego za pierwszym razem, to prawdopodobnie nigdy Ci siÄ™ już nie uda go zdobyć.

9. Sztuka w reklamie

Jak dbać o estetykÄ™ reklam, by robiÄ…c wrażenie na klientach, nie straciÅ‚y swej skutecznoÅ›ci. Dowiesz siÄ™ o podstawowym bÅ‚Ä™dzie, jaki ciÄ…gle jest popeÅ‚niany przez reklamodawców. Kosztuje majÄ…tek i obniża zysk z każdej reklamy.

10. Rzeczy zbyt kosztowne

Z tego rozdziaÅ‚u dowiesz siÄ™, jak uniknąć caÅ‚kowitej utraty pieniÄ™dzy, zainwestowanych w reklamÄ™. Poznasz też bardzo chytrÄ… strategiÄ™, która wytÅ‚umaczona jest w jednym zdaniu, a zawiera w sobie najcenniejszÄ… lekcjÄ™ na temat najbardziej skutecznej promocji. Zaskoczy CiÄ™.

11. Informacja

Tutaj znajdziesz pełną odpowiedź na pytanie: jak zostać geniuszem reklamy? Jest to możliwe dla każdego. Owszem, wymaga pewnej pracy, ale zawsze i niezmiennie gwarantuje spektakularne rezultaty w sprzedaży.
 

12. Strategia

W tym rozdziale Hopkins porównuje reklamÄ™ z prowadzeniem wojny. Najczęściej przeciwnikiem jest konkurencja, która mocno siÄ™ okopaÅ‚a i ciężko jÄ… zwyciężyć, bo wytworzyÅ‚a w klientach nawyki, z którymi trudno jest walczyć. Sukcesu w sprzedaży za pomocÄ… reklam nie osiÄ…ga siÄ™ przypadkowymi wysiÅ‚kami. A jeden drobny bÅ‚Ä…d może ten sukces caÅ‚kowicie zniweczyć.

Musisz mieć strategiÄ™. Ten rozdziaÅ‚ jest szczególnie ważny w sprzedaży produktów, które niczym siÄ™ nie wyróżniajÄ… na tle innych. A jest pewien prosty sposób, który pomoże Ci mimo to zrobić mocne wrażenie na klientach i zniszczyć konkurencjÄ™. Znasz go?

13. Korzystanie z próbek

Tu dowiesz siÄ™, co zrobić, by produkt sam siÄ™ sprzedawaÅ‚. Te porady dobrze siÄ™ sprawdzajÄ… od lat, choć Scientific Advertisingwielu sprzedawców uparcie powtarza jeden i ten sam bÅ‚Ä…d Prawdopodobnie i Ty myÅ›lisz w ten sposób, ale on wyklucza sukces. Napraw swój bÅ‚Ä…d i sprzedawaj swoje produkty w sprawdzony i skuteczny sposób. Od jutra.

14. Budowanie kanaÅ‚ów dystrybucji

Genialne porady, które wrÄ™cz zmuszajÄ… sprzedawców, by sprzedawali Twoje produkty. Jeden ruch z Twojej strony, a sprzedaż sama siÄ™ zwielokrotnia. Nie uwierzysz, dopóki tego nie przeczytasz. Sprawdź i zastosuj

15. Kampanie testowe

Co zmienić w produkcie lub sposobie jego prezentacji, by jeszcze lepiej siÄ™ sprzedawaÅ‚? Tu dowiesz siÄ™ wszystko o jedynym wiarygodnym sposobie przeprowadzania testów marketingowych. Poznasz masÄ™ odpowiedzi na pytania, które pojawiajÄ… siÄ™ w trakcie pracy nad rozwojem Twojego biznesu.

16. Poleganie na pośrednikach

To ciekawy rozdziaÅ‚, choć może nie brzmi zbyt zachÄ™cajÄ…co. Pozwoli Ci zaoszczÄ™dzić pieniÄ…dze, przeznaczone na rozwój sprzedaży. Dowiesz siÄ™, jak efektywnie rozwijać swój biznes

17. Indywidualność
 

Ciekawe, bo dowiesz siÄ™, co ma wspólnego twórca reklamy jako sprzedawca z aktorem. Co zwiÄ™ksza zyski, a co ich pozbawia? Kto może być kluczem do Twojego sukcesu?Scientific Advertising


18. Reklamy negatywne

Wielu klientów kupuje produkty, by rozwiÄ…zać swój problem, tak? Otóż nie do koÅ„ca. Możesz popeÅ‚nić tragiczny bÅ‚Ä…d, który pozbawi Twoje teksty skutecznoÅ›ci. Tu znajdziesz odpowiedź na to, co pokazywać klientom, by chÄ™tnie od Ciebie kupowali.

19. Pisanie listów

Listy reklamowe To nie to, co myÅ›lisz. MogÄ… w ciÄ…gu tygodnia rozpÄ™dzić Twój biznes i rozwinąć go do niewyobrażalnych granic bo potrafiÄ… zmusić klientów do podjÄ™cia natychmiastowego dziaÅ‚ania. Musisz tylko wiedzieć jedno. Skuteczne listy sprzedażowe nie majÄ… nic wspólnego z panoszÄ…cymi siÄ™ obecnie reklamami w naszych skrzynkach pocztowych. Nic. Dlaczego? Dowiesz siÄ™ w tym rozdziale.

20. Nazwa, która pomaga

Niektóre produkty sprzedajÄ… siÄ™ tylko dziÄ™ki wÅ‚aÅ›ciwej nazwie. Oto zasady, dziÄ™ki którym poznasz sekret tworzenia nazw, które same w sobie już bÄ™dÄ… skutecznÄ… reklamÄ…. Klasyczny Naming w najlepszym wydaniu!

21. Dobry biznes

Ciekawy rozdziaÅ‚. Pokazuje wprost, jak nie zmarnować potÄ™gi reklamy i uczynić z niej dobry biznes. To Ci pomoże uniknąć straty czasu i pieniÄ™dzy w sprzedaży za pomocÄ… reklam i tekstów sprzedażowych. Raz na zawsze.

Dodaj do koszyka Scientific Advertising

Spis treści

Scientific Advertising -- spis treści

Przedmowa wydawcy Rozdział 1. Jak ustala się prawa reklamy Rozdział 2. Dobra praktyka sprzedaży Rozdział 3. Oferowanie usługi Rozdział 4. Reklamy w sprzedaży wysyłkowej Rozdział 5. Nagłówki Rozdział 6. Psychologia Rozdział 7. Podawanie konkretów Rozdział 8. Opowiadanie pełnej historii Rozdział 9. Sztuka w reklamie Rozdział 10. Rzeczy zbyt kosztowne Rozdział 11. Informacja Rozdział 12. Strategia Rozdział 13. Korzystanie z próbek Rozdział 14. Budowanie kanałów dystrybucji Rozdział 15. Kampanie testowe Rozdział 16. Poleganie na pośrednikach Rozdział 17. Indywidualność Rozdział 18. Reklamy negatywne Rozdział 19. Pisanie listów Rozdział 20. Nazwa, która pomaga Rozdział 21. Dobry

Dodaj do koszyka Scientific Advertising

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.