Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnie - Onepress
Autor: Mike Michalowicz
ISBN: 978-83-283-8031-8
okładka: miękka
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 49,90 zł
ISBN: 978-83-283-8031-8
okładka: miękka
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 49,90 zł
Książka będzie dostępna od września 2021
Zobacz także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
Spis treści
Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnie -- spis treści
- Opinie pierwszych czytelników Samograja
- Wstęp
- Rozdział 1. Dlaczego Twoja firma (ciągle) tkwi w miejscu
- RozwiÄ…zanie nie jest rozwiÄ…zaniem
- Nowe ujęcie prawa Parkinsona
- Unikanie ryzyka
- Pułapka przetrwania
- Siedem etapów strategii Samograja
- Samograj w akcji
- Rozdział 2. Etap pierwszy. Przeanalizuj czas swojej firmy
- 4D prowadzenia firmy funkcjonujÄ…cej jak samograj
- Samo Działanie to droga donikąd
- Komplikacje związane z delegowaniem zadań i odpowiedzialności
- Kompozycja 4D docelowe wartości procentowe
- Analiza aktywna
- Zacznij od 1%
- Owszem, doprowadzenie do tego, żeby firma funkcjonowała jak samograj, jest możliwe
- Operacja Wakacje
- Samograj w akcji
- Rozdział 3. Etap drugi. Zadeklaruj Funkcję Królowej Pszczół Twojej firmy
- Identyfikowanie i deklarowanie firmowej Funkcji Królowej Pszczół metoda karteczek samoprzylepnych
- Samograj w akcji
- Identyfikowanie i deklarowanie firmowej Funkcji Królowej Pszczół metoda karteczek samoprzylepnych
- Rozdział 4. Etap trzeci. Ochrona i obsługa FKP
- Wszystkie ręce na pokład
- Ćwiczenie: piasta i szprychy
- Z czego zrezygnować, co zlecić komuś innemu, a co ograniczyć?
- Piasta i szprychy w akcji
- A gdy to Ty obsługujesz FKP
- Gdy królowa chce pozostać królową
- Samograj w akcji
- Rozdział 5. Etap czwarty. Przechwyć systemy
- Systemy już istnieją
- Przechwytywanie systemów
- Wolność prowadzi do mistrzostwa (czyli co widać z wysokości 10 000 metrów)
- Rzeki wybierajÄ… najbardziej oczywiste koryta
- Samograj w akcji
- Rozdział 6. Etap piąty. Zbilansuj zespół
- Właściwi ludzie
- Kiedy powinienem zatrudniać?
- Kogo powinienem zatrudnić?
- Największy problem zaufanie
- Jaką strukturę powinien mieć mój zespół?
- Ćwiczenie: analiza cech zawodowych
- Wnioski płynące z analizy
- Ćwiczenie: analiza czasu zespołu w systemie Samograja
- Podsumowanie: pierwsze pięć etapów w akcji
- Samograj w akcji
- Rozdział 7. Etap szósty. Ustal, kogo będziesz obsługiwać
- Twój rynek zbytu to nie wszyscy
- Kim sÄ… Twoi klienci?
- W jaki sposób?
- Samograj w akcji
- Rozdział 8. Etap siódmy. Miej oko na swoją firmę
- Nie komplikuj sobie życia
- PrzyciÄ…ganie, konwertowanie, dostarczanie i inkasowanie
- Wszystko po kolei
- Rozwiązywanie odpowiednich problemów
- Gdy FKP jest jasno określona, wskaźniki to rewelacyjne narzędzia
- Samograj w akcji
- Rozdział 9. Opór (i jak sobie z nim radzić)
- Gdy wszystko wskazuje na to, że się nie uda
- Opór ze strony partnerów biznesowych
- Opór ze strony wszystkich innych
- Samograj w akcji
- Rozdział 10. Czterotygodniowe wakacje
- Dlaczego wakacje mają trwać akurat cztery tygodnie?
- Wyjedź na wakacje naprawdę
- Operacja Wakacje
- Osiemnaście miesięcy przed terminem deklaracja
- Szesnaście miesięcy przed terminem przeprowadź analizę czasu
- Czternaście miesięcy przed terminem powiedz członkom zespołu
- Dwanaście miesięcy przed terminem rozpocznij ograniczanie aktywności
- Dziesięć miesięcy przed terminem dalsze ograniczanie aktywności
- Osiem miesięcy przed terminem oceń postępy i ostatecznie mianuj zastępców
- Sześć miesięcy przed terminem przeprowadź test
- Cztery miesiące przed terminem przeprowadź kolejne testy
- Dwa miesiące przed terminem zaplanuj całkowitą separację
- Miesiąc przed terminem wejdź w rolę obserwatora
- Tydzień przed terminem zrób sobie wakacje w pracy
- 24 godziny przed poczÄ…tkiem Operacji Wakacje
- Na wakacjach
- Po powrocie
- Zakończenie
- Podziękowania
- Słowniczek kluczowych terminów
- Od autora