reklama - zainteresowany?

Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnie - Onepress

Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnie
Autor: Mike Michalowicz
ISBN: 978-83-283-8031-8
okładka: miękka
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,90 zł

Książka będzie dostępna od września 2021

Spis treści

Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnie -- spis treści

  • Opinie pierwszych czytelników Samograja
  • Wstęp
  • Rozdział 1. Dlaczego Twoja firma (ciągle) tkwi w miejscu
    • Rozwiązanie nie jest rozwiązaniem
    • Nowe ujęcie prawa Parkinsona
    • Unikanie ryzyka
    • Pułapka przetrwania
    • Siedem etapów strategii Samograja
      • Samograj w akcji
  • Rozdział 2. Etap pierwszy. Przeanalizuj czas swojej firmy
    • 4D prowadzenia firmy funkcjonującej jak samograj
    • Samo Działanie to droga donikąd
    • Komplikacje związane z delegowaniem zadań i odpowiedzialności
    • Kompozycja 4D docelowe wartości procentowe
    • Analiza aktywna
    • Zacznij od 1%
    • Owszem, doprowadzenie do tego, żeby firma funkcjonowała jak samograj, jest możliwe
    • Operacja Wakacje
      • Samograj w akcji
  • Rozdział 3. Etap drugi. Zadeklaruj Funkcję Królowej Pszczół Twojej firmy
    • Identyfikowanie i deklarowanie firmowej Funkcji Królowej Pszczół metoda karteczek samoprzylepnych
      • Samograj w akcji
  • Rozdział 4. Etap trzeci. Ochrona i obsługa FKP
    • Wszystkie ręce na pokład
    • Ćwiczenie: piasta i szprychy
    • Z czego zrezygnować, co zlecić komuś innemu, a co ograniczyć?
    • Piasta i szprychy w akcji
    • A gdy to Ty obsługujesz FKP
    • Gdy królowa chce pozostać królową
      • Samograj w akcji
  • Rozdział 5. Etap czwarty. Przechwyć systemy
    • Systemy już istnieją
    • Przechwytywanie systemów
    • Wolność prowadzi do mistrzostwa (czyli co widać z wysokości 10 000 metrów)
    • Rzeki wybierają najbardziej oczywiste koryta
      • Samograj w akcji
  • Rozdział 6. Etap piąty. Zbilansuj zespół
    • Właściwi ludzie
    • Kiedy powinienem zatrudniać?
    • Kogo powinienem zatrudnić?
    • Największy problem zaufanie
    • Jaką strukturę powinien mieć mój zespół?
    • Ćwiczenie: analiza cech zawodowych
    • Wnioski płynące z analizy
    • Ćwiczenie: analiza czasu zespołu w systemie Samograja
    • Podsumowanie: pierwsze pięć etapów w akcji
      • Samograj w akcji
  • Rozdział 7. Etap szósty. Ustal, kogo będziesz obsługiwać
    • Twój rynek zbytu to nie wszyscy
    • Kim są Twoi klienci?
    • W jaki sposób?
      • Samograj w akcji
  • Rozdział 8. Etap siódmy. Miej oko na swoją firmę
    • Nie komplikuj sobie życia
    • Przyciąganie, konwertowanie, dostarczanie i inkasowanie
    • Wszystko po kolei
    • Rozwiązywanie odpowiednich problemów
    • Gdy FKP jest jasno określona, wskaźniki to rewelacyjne narzędzia
      • Samograj w akcji
  • Rozdział 9. Opór (i jak sobie z nim radzić)
    • Gdy wszystko wskazuje na to, że się nie uda
    • Opór ze strony partnerów biznesowych
    • Opór ze strony wszystkich innych
      • Samograj w akcji
  • Rozdział 10. Czterotygodniowe wakacje
    • Dlaczego wakacje mają trwać akurat cztery tygodnie?
    • Wyjedź na wakacje naprawdę
    • Operacja Wakacje
    • Osiemnaście miesięcy przed terminem deklaracja
    • Szesnaście miesięcy przed terminem przeprowadź analizę czasu
    • Czternaście miesięcy przed terminem powiedz członkom zespołu
    • Dwanaście miesięcy przed terminem rozpocznij ograniczanie aktywności
    • Dziesięć miesięcy przed terminem dalsze ograniczanie aktywności
    • Osiem miesięcy przed terminem oceń postępy i ostatecznie mianuj zastępców
    • Sześć miesięcy przed terminem przeprowadź test
    • Cztery miesiące przed terminem przeprowadź kolejne testy
    • Dwa miesiące przed terminem zaplanuj całkowitą separację
    • Miesiąc przed terminem wejdź w rolę obserwatora
    • Tydzień przed terminem zrób sobie wakacje w pracy
    • 24 godziny przed początkiem Operacji Wakacje
    • Na wakacjach
    • Po powrocie
  • Zakończenie
  • Podziękowania
  • Słowniczek kluczowych terminów
  • Od autora

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.