reklama - zainteresowany?

Samo Sedno - Start-up. Od pomysłu do sukcesu - Onepress

Samo Sedno - Start-up. Od pomysłu do sukcesu
ebook
Autor: Adam Łopusiewicz
ISBN: 9788377883402
stron: 152, Format: ebook
Data wydania: 2014-02-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 27,12 zł (poprzednio: 33,48 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,36 zł)

Dodaj do koszyka Samo Sedno - Start-up. Od pomysłu do sukcesu

Tagi: Twoja kariera

Masz pomysł na własny biznes wynikający z pasji? Ta książka pomoże ci go zrealizować i założyć swoją firmę! Odnajdziesz w niej przydatne informacje na temat tworzenia i rozwijania start-upów. Dowiesz się, jak zminimalizować ryzyko inwestycji, napisać dobry biznesplan, skąd otrzymać pieniądze i jak uniknąć podstawowych błędów. Stwórz swój wymarzony biznes już dziś!

- Dowiedz się, ile będzie kosztować rozwój start-upu i jak znaleźć inwestora.

- Napisz dobry biznesplan i naucz się unikać podstawowych błędów.

- Zainspiruj się historiami polskich start-upów (m.in. JakDojade.pl i Zadane.pl).

- Dowiedz się, jak niebanalnie promować swój start-up i jak skutecznie komunikować się z mediami.

O autorze:

Adam Łopusiewicz  redaktor magazynu internetowego MamStartup. Zainteresowany branżą start-upową i marketingiem.

Samo Sedno to seria nowoczesnych, praktycznych i podręcznych poradników, które trafiają w samo sedno. W serii znajdują się tytuły o tematyce m.in. biznesowej, parentingowej, psychologicznej czy dotyczącej zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego.

Dodaj do koszyka Samo Sedno - Start-up. Od pomysłu do sukcesu

 

Osoby które kupowały "Samo Sedno - Start-up. Od pomysłu do sukcesu", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • My
  • Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane!
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"
  • Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu

Dodaj do koszyka Samo Sedno - Start-up. Od pomysłu do sukcesu

Spis treści

Samo Sedno - Start-up. Od pomysłu do sukcesu eBook -- spis treści

  • Wstęp
  • Rozdział 1 Co to jest start-up?
    • Co jest największą wartością start-upu?
    • Start-up a działalność gospodarcza
  • Rozdział 2 Jak znaleźć pomysł na własny start-up?
    • Szukamy pomysłu na start-up
    • Która branża wciąż zarabia?
    • Rób to, co jest twoją pasją
    • Nie porywaj się z motyką na słońce
  • Rozdział 3 Mam pomysł na start-up, ale mam też konkurencję
    • Rodzaje konkurencji
    • Analiza konkurencji krok po kroku
  • Rozdział 4 Podstawowe błędy start-upowca
  • Rozdział 5 Success story
    • Jakdojade.pl
      • Początki
      • Wykładowcy inwestorami
      • Pierwsi użytkownicy, pierwsze pieniądze i problemy
      • Jak teraz radzi sobie Jakdojade.pl?
    • Zadane.pl
      • Początki światowego start-upu
      • Sposoby promocji
      • Inwestor, pieniądze i kolejni użytkownicy
      • Monetyzacja
      • Wyjście poza Polskę
      • Plany na przyszłość
    • Listonic.pl
      • Pierwsza lista, czyli jak to się zaczęło
      • Wyrzućcie papierowe listy do kosza
      • Na czym zarabiała darmowa aplikacja?
      • Rośniemy w siłę
  • Rozdział 6 Skąd pozyskać fundusze na realizację projektu?
    • Inkubatory przedsiębiorczości
      • Czego inkubator oczekuje w zamian?
    • Fundusze inwestycyjne
      • Czego fundusz inwestycyjny oczekuje w zamian?
    • Aniołowie biznesu
      • Dlaczego aniołowie biznesu inwestują w nowe przedsięwzięcia?
  • Rozdział 7 Jak napisać dobry biznesplan?
    • Elementy biznesplanu
  • Rozdział 8 Ile będzie kosztować realizacja mojego pomysłu na start-up?
    • Aktywa trwałe
    • Koszty operacyjne
  • Rozdział 9 Prezentacja start-upu
    • Co zawrzeć w prezentacji?
    • Błędy prezentujących
    • Stawiamy na ilość
  • Rozdział 10 Jak znaleźć idealnego współpracownika?
    • Oferta pracy
    • Pracuj dla nas
    • Rozmowa kwalifikacyjna
    • Wdrożenie pracownika
  • Rozdział 11 Pomysł i pieniądze to nie wszystko. Gdzie szukać doświadczenia?
    • Poznań
    • Warszawa
    • Gdańsk
    • Kraków
    • Wrocław
  • Rozdział 12 Niebanalna promocja start-upu
    • Dlaczego warto się promować?
    • Darmowa promocja
    • Wydarzenia
    • Raporty i infografiki
    • Żeby było głośno
  • Rozdział 13 Jak być otwartym na media?
    • Zakładka Dla mediów
    • Jak zainteresować media projektem?
    • Błędy w komunikacji
    • Jak komunikować się z mediami?
  • Rozdział 14 Jak być na czasie?
    • Polskie serwisy
    • Serwisy zagraniczne
    • Bądź na czasie
  • Zakończenie

Dodaj do koszyka Samo Sedno - Start-up. Od pomysłu do sukcesu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.