reklama - zainteresowany?

Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem. Poznaj sekrety skutecznego copywritingu. Niech słowo pracuje (i zarabia) na ciebie! - Onepress

Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem. Poznaj sekrety skutecznego copywritingu. Niech słowo pracuje (i zarabia) na ciebie!
ebook
Autor: Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
ISBN: 9788377883426
stron: 208, Format: ebook
Data wydania: 2013-12-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 27,12 zł (poprzednio: 33,48 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,36 zł)

Dodaj do koszyka Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem. Poznaj sekrety skutecznego copywritingu. Niech słowo pracuje (i zarabia) na ciebie!

Tagi: Marketing

No to Frugo, Żubr występuje w puszczy, Zawsze Coca-Cola czy Nike. Just do it! to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę!

- Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.

- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).

- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.

- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.

- Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.

O autorach:

Dorota Jędrzejewska  redaktor kreatywna, entuzjastka content marketingu. Jej specjalizacja to media społecznościowe i blogowanie.

Rafał Niemczyk  dziennikarz, copywriter. Specjalizuje się w copywritingu internetowym. Jest laureatem kilku konkursów literackich. Od 2011 r. prowadzi z Dorotą pracownię copywritingu.

Samo Sedno to seria nowoczesnych, praktycznych i podręcznych poradników, które trafiają w samo sedno. W serii znajdują się tytuły o tematyce m.in. biznesowej, parentingowej, psychologicznej czy dotyczącej zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego.

Dodaj do koszyka Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem. Poznaj sekrety skutecznego copywritingu. Niech słowo pracuje (i zarabia) na ciebie!

 

Osoby które kupowały "Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem. Poznaj sekrety skutecznego copywritingu. Niech słowo pracuje (i zarabia) na ciebie!", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu

Dodaj do koszyka Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem. Poznaj sekrety skutecznego copywritingu. Niech słowo pracuje (i zarabia) na ciebie!

Spis treści

Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem. Poznaj sekrety skutecznego copywritingu. Niech słowo pracuje (i zarabia) na ciebie! eBook -- spis treści

  • Słowo wstępne
  • Rozdział 1 Copywriting w prasie
    • Od ogłoszenia do custom publishingu
    • Artykuł sponsorowany
      • Artykuł sponsorowany: Akademia Tenisa Ziemnego AiM Sport
        • Briefing
        • Praca nad tekstem
      • Artykuł sponsorowany: Flora pro.activ
      • Artykuł sponsorowany: Sante
    • Informacja prasowa
      • Cechy dobrej informacji prasowej
      • Odwrócona piramida, czyli struktura informacji prasowej
    • Sprawozdanie i relacja
      • Sprawozdanie: Joy Maszyny Górnicze
      • Relacja: Joy Maszyny Górnicze
      • Fotorelacja: Akademia Zwierciadła
    • Wywiad
      • Wywiad: Tenneco Automotive Eastern Europe
      • Wywiad: Plastal
    • Miniwywiad i wypowiedzi ekspertów
      • Wypowiedzi ekspertów: LOréal
      • Miniwywiad: Neostrada
  • Rozdział 2 Copywriting w radiu i w telewizji
    • Specyfika słowa w spotach radiowych
    • Cechy dobrego radiowego spotu reklamowego
    • Rodzaje spotów reklamowych w radiu
    • Specyfika słowa w reklamie telewizyjnej
    • Rodzaje reklamy telewizyjnej
    • Perswazja w reklamie telewizyjnej
    • Co sprawia, że reklama jest skuteczna?
  • Rozdział 3 Copywriting w internecie
    • Sztuka tworzenia tekstów online
      • Zasady konstruowania tytułu (nagłówka)
      • Zasady tworzenia skutecznej marketingowo treści
        • Reguły tekstowe Leecha
        • Reguły interpersonalne Leecha
        • Potrzeby i korzyści
      • Styl ma znaczenie
      • Podstawowe cechy stylu
        • Język potoczny
        • Autentyczność
        • Dłuższe historie
        • Czego unikać w tekście online
        • Co stosować w tekście online
      • Z emocjami czy bez?
    • SEO-copywriting
      • Długi ogon słów kluczowych
    • List do klienta, czyli jak pisać newslettery
      • Siła przyciągania w tytule
      • Jak się przywitać?
      • Jakie zasady rządzą treścią?
  • Rozdział 4 Copywriting w mediach społecznościowych
    • Książęta i księżniczki mediów społecznościowych
      • Profil specjalisty
    • Rozwiązanie nie dla każdego
    • Facebook skrócona instrukcja obsługi
      • Trzy mity na temat komunikacji na Facebooku
        • Marka to przyjaciel fana
        • Fanpage to tablica reklamowa
        • Język nie jest ważny
      • O czym pisać na Facebooku?
      • Co powinien oferować firmowy fanpage?
      • Przede wszystkim strategia
    • A może Twitter?
      • Co robi copywriter na Twitterze?
    • Blog pole do popisu dla gaduły
      • O czym pisać na blogu?
      • Jak pisać na blogu?
  • Rozdział 5 Mówiąc sloganami
    • Slogan próba definicji
    • Cykl życia sloganu
    • Cechy skutecznego sloganu
      • Atrakcyjność
      • Sugestywność
      • Siła przesłania
      • Kontekst wewnętrzny
    • Typy sloganów
      • Kryterium: miejsce sloganu w strukturze przekazu
      • Kryterium: sposób umieszczenia nazwy produktu w sloganie
      • Kryterium: forma sloganu
    • Metoda na slogan
      • No to Frugo
      • Czas na EB i inne piwne slogany
      • Łaciate i spółka
      • Red Bull doda ci skrzydeł
    • Słowa występujące w sloganach najczęściej
    • Identyczne slogany w promocji kilku marek
    • Przegląd sloganów ciekawostki, wpadki i kontrowersje
      • Slogany kontrowersyjne
      • Sloganowe wpadki
      • Slangowo i młodzieżowo
      • Hity z zagranicy
      • Slogany najkrótsze
    • Slogan w praktyce ankieta
  • Rozdział 6 Naming fundamentem sukcesu
    • Cechy trafnej nazwy od prostoty do rewolucyjnych pomysłów
    • Nazwa a tradycja
    • Proces powstawania dobrej nazwy
    • Gdzie znaleźć dobrą nazwę?
      • Inwencja twórcza a rzeczywistość
    • Naming po amerykańsku
  • Rozdział 7 Od idei do realizacji. Jak tworzyć teksty, które sprzedają?
    • Jak napisać pierwsze zdanie?
    • Gdzie szukać inspiracji?
      • Inspiracje z życia codziennego
      • Inspiracje kulturalne
        • Motywy filmowe
        • Motywy literackie
        • Motywy muzyczne
        • Motywy religijne
    • Zanim zaczniesz pisać
      • Kim jest twój klient? Jakie są jego cele?
      • Czym jest produkt, który reklamujesz?
      • Kim jest twój odbiorca?
      • Kim jest twoja konkurencja?
    • Zasady efektywnego tekstu
    • Słowniki copywritera
  • Dodatek. Podstawowe ćwiczenia dla copywritera
    • Wydobywanie esencji
    • Synonimy, eufemizmy i peryfrazy
    • Tworzenie nagłówków
    • Obserwacje i notatki
    • Inspiracja i nauka poprzez lekturę
  • Bibliografia

Dodaj do koszyka Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem. Poznaj sekrety skutecznego copywritingu. Niech słowo pracuje (i zarabia) na ciebie!

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.