reklama - zainteresowany?

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy - Onepress

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
Autor: Paweł Cengiel
ISBN: 978-83-283-6437-0
okładka: miękka
Data wydania: 2020-04-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,40 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-19,60 zł)

Dodaj do koszyka SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

Dodaj do koszyka SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

 

Osoby które kupowały "SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

Spis treści

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy -- spis treści

 

Podziękowania 9

 

Rozdział 1.Wyszukiwarka Google - miejsce twojej kampanii SEO 11

  • Podstawowe pojÄ™cia dotyczÄ…ce pozycjonowania 11
  • W jaki sposób zwiÄ™kszyć widoczność firmy w internecie? 14
  • Wskazówki, które pomogÄ… okreÅ›lić idealny profil Twojego klienta 22
  • Dlaczego warto wykorzystać usÅ‚ugÄ™ pozycjonowania? 23
  • Algorytmy wyszukiwarki Google - co warto o nich wiedzieć? 25

RozdziaÅ‚ 2. Zacznij od sÅ‚ów kluczowych - analiza fraz 29

  • W jaki sposób trafić do odpowiedniej grupy docelowej? 29
  • W jaki sposób wybrać odpowiednie sÅ‚owa kluczowe? 34
  • SÅ‚owa kluczowe z dÅ‚ugim ogonem 39

Rozdział 3. Wykonaj analizę swojego serwisu - audyt SEO 43

  • Na czym polega audyt i dlaczego warto go przeprowadzić? 43
  • Elementy, które należy wziąć pod uwagÄ™ podczas audytu 44

RozdziaÅ‚ 4. Dostosuj swój serwis - optymalizacja SEO 55

  • Najważniejsze elementy na stronie internetowej 55
  • Jak powinno wyglÄ…dać odpowiednie linkowanie wewnÄ™trzne? 60
  • Responsywność, czyli zadbaj o urzÄ…dzenia mobilne 63
  • W jaki sposób zoptymalizować kartÄ™ produktu w sklepie? 66
  • Przekierowanie 301 - czym jest i kiedy z niego korzystać? 71
  • Optymalizacja strony internetowej pod frazy lokalne 74
  • Optymalizacja strony typu one-page 79

Rozdział 5. Pozyskuj linki pozycjonujące - link building 83

  • Na czym polega usÅ‚uga link buildingu? 83
  • Podstawowe metody pozyskiwania linków pozycjonujÄ…cych 84
  • Zaawansowane metody pozyskiwania linków pozycjonujÄ…cych 90

Rozdział 6. Publikuj wartościowe treści - content marketing 97

  • Dlaczego dobra treść jest ważniejsza od linków pozycjonujÄ…cych? 97
  • O czym pamiÄ™tać podczas tworzenia treÅ›ci? 99
  • Czy posiadanie bloga jest konieczne? 105
  • W jaki sposób aktualizować treÅ›ci na stronie internetowej? 107
  • W jaki sposób przygotować treÅ›ci do umieszczenia w sklepie internetowym? 109

Rozdział 7. Weryfikuj ważne informacje - analiza danych 117

  • Google Search Console 117
  • Google Analytics 131

Rozdział 8. Wykorzystaj odpowiednie narzędzia w swojej pracy 143

  • Wizytówka w "Google Moja Firma" 143
  • Google Tag Manager 145
  • Google Data Studio 148
  • Google Trends 149
  • Google Keyword Planner 150
  • AnswerThePublic 151
  • Ubersuggest 152
  • Keyword Tool 153
  • Senuto 154
  • Semstorm 155
  • SurferSEO 157
  • SEMrush 158
  • Ahrefs 159
  • MajesticSEO 161
  • Yandex.Metrica 162
  • Screaming Frog SEO Spider 165
  • Sitebulb 166
  • SEO SpyGlass 167
  • Clusteric Auditor 168
  • SEOptimer 169
  • Stat4Seo 170
  • WebPozycja 171
  • SeoStation 171
  • OnCrawl 173
  • DeepCrawl 174
  • Copyscape 175
  • Brand24 177
  • SentiOne 178

Dodaj do koszyka SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.