reklama - zainteresowany?

Słowo we współczesnych dyskursach - Onepress

Słowo we współczesnych dyskursach
ebook
Autor: Katarzyna Jachimowska, Barbara Kudra, Ewa Szkudlarek-Åšmiechowicz
ISBN: 978-8-3796-9734-2
stron: 470, Format: ebook
Data wydania: 2015-06-23
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 22,24 zł (poprzednio: 26,16 zł)
Oszczędzasz: 15% (-3,92 zł)

Dodaj do koszyka Słowo we współczesnych dyskursach

Tagi: Marketing

W dzisiejszym Å›wiecie wiedza o sposobach budowania i funkcjonowania dyskursów, ich rodzajach i bogactwie, jest niezbÄ™dna nie tylko naukowcom, ale przede wszystkim uczestnikom tych dyskursów. Publikacja rejestruje stan wspóÅ‚czesnych dyskursów w ich szerokim spektrum, poczÄ…wszy od medialnych, poprzez naukowe, edukacyjne, prawno-administracyjne, aż po filozoficzne. Niezmiernie interesujÄ…co wypadajÄ… badania, które zostaÅ‚y opublikowane w niniejszym tomie. DotyczÄ… one roli sÅ‚owa we wspóÅ‚czesnych dyskursach: narodowych i mniejszoÅ›ciowych, korporacyjnych i instytucjonalnych, zróżnicowanych tematycznie i lokalizacyjnie, genologicznie i stylistycznie, ideologicznie i aksjologicznie. Czytelnik znajdzie w książce odpowiedzi na wiele istotnych pytaÅ„, m.in.: jaki wpÅ‚yw ma sÅ‚owo na relacje spoÅ‚eczne i sferÄ™ publicznÄ…; jak typ dyskursu, jego umiejscowienie w przestrzeni komunikacyjnej oraz tematyka oddziaÅ‚ujÄ… na sÅ‚owo; w jakim stopniu „użyteczność dyskursowa” sÅ‚owa, jego skuteczność i funkcjonalność zależą od jego jakoÅ›ci i poprawnoÅ›ci; jak ksztaÅ‚tujÄ… siÄ™ relacje miÄ™dzy sÅ‚owem, obrazem a dźwiÄ™kiem w wybranych dyskursach? Zawarte w tomie wartoÅ›ciowe poznawczo analizy z pewnoÅ›ciÄ… przyciÄ…gnÄ… uwagÄ™ nie tylko jÄ™zykoznawców.  

Dodaj do koszyka Słowo we współczesnych dyskursach

 

Osoby które kupowały "Słowo we współczesnych dyskursach", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Słowo we współczesnych dyskursach

Spis treści

Dodaj do koszyka Słowo we współczesnych dyskursach

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.