reklama - zainteresowany?

Ryzyko w działalności bankowej - Onepress

Ryzyko w działalności bankowej
Autor: Czarnecki Leszek
ISBN: 978-8-3623-0413-4
stron: 180, okładka: twarda
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)

Dodaj do koszyka Ryzyko w działalności bankowej

Tagi: Finanse | Giełda i inwestycje

Książka Ryzyko w dziaÅ‚alnoÅ›ci bankowej. Nowe spojrzenie po kryzysie to próba przeanalizowania powodów kryzysu z lat 2007 - 2008 i pokazania nowego, innego spojrzenia na ryzyko banku, w tym przede wszystkim ryzyko operacyjne.

Latynoski kelner, którego jedynym dochodem sÄ… napiwki, otrzymuje kredyt na zakup domu w wysokoÅ›ci 1,2 mln dolarów. NiedÅ‚ugo potem najwiÄ™kszy od osiemdziesiÄ™ciu lat kryzys finansowy przewraca jak kostki domina banki w wielu krajach; wiele walut, w tym zÅ‚oty, dramatycznie traci na wartoÅ›ci. Jak to możliwe, że najlepiej opÅ‚acane na Å›wiecie umysÅ‚y stworzyÅ‚y tak patologiczny system finansowy?

Na ten temat powstaÅ‚o już tysiÄ…ce opracowaÅ„. Lecz wiÄ™kszość z nich pomija istotne elementy polityczne i ludzkie. Z jednej strony polityka prezydentów USA Billa Clintona i Georgea W. Busha wyrównywania szans najbiedniejszych grup spoÅ‚ecznych, czÄ™sto sprowadzajÄ…ca siÄ™ do rozdawnictwa kredytów. Z drugiej zaÅ› system motywacyjny oraz system wynagradzania kadry menedżerskiej najwiÄ™kszych banków amerykaÅ„skich, zachÄ™cajÄ…cy do przeprowadzania ryzykownych i spekulacyjnych transakcji.

 


 

Dodaj do koszyka Ryzyko w działalności bankowej

 

Osoby które kupowały "Ryzyko w działalności bankowej", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • PieniÄ…dze pÅ‚ynÄ… z duszy. Odzyskaj swoje wewnÄ™trzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomoÅ›ciach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • B
  • Jak inwestowa

Dodaj do koszyka Ryzyko w działalności bankowej

Spis treści

Dodaj do koszyka Ryzyko w działalności bankowej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.