reklama - zainteresowany?

Rynek mediów w Polsce - Onepress

Rynek mediów w Polsce
ebook
Autor: Jolanta Dzierżyńska-Mielczarek
ISBN: 978-83-754-5825-1
stron: 318, Format: ebook
Data wydania: 2019-09-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 35,76 zł (poprzednio: 44,70 zł)
Oszczędzasz: 20% (-8,94 zł)

Dodaj do koszyka Rynek mediów w Polsce

Tagi: Marketing

Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medialnej. Biorąc pod uwagę, że branża ta (obok programowania) jest jedną z pierwszych, która uległa pełnej cyfryzacji, poruszone zagadnienie ma znacznie szersze implikacje, obejmujące efekty szybko postępującej cyfryzacji całej gospodarki (...). Połączenie bardzo udanego syntetycznego przeglądu teoretycznych i praktycznych implikacji cyfryzacji mediów dla Polski sprawia, że dzieło jest jednocześnie interesujące z punktu widzenia świata nauki, dydaktyki (studenci) i biznesu medialnego. Zawiera też liczne wątki dotyczące regulacji cyfrowych mediów interesujące dla ustawodawców i polityków oraz administracji państwowej.

Dodaj do koszyka Rynek mediów w Polsce

Spis treści

Rynek mediów w Polsce eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Rynek mediów w Polsce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.