reklama - zainteresowany?

Rozprzestrzenialne media. Jak powstają wartości i znaczenia w usieciowionej kulturze - Onepress

Rozprzestrzenialne media. Jak powstają wartości i znaczenia w usieciowionej kulturze
ebook
Autor: Henry Jenkins, Sam Ford, Joshua Green
Tłumaczenie: Michał Wróblewski
ISBN: 978-83-8142-025-9
stron: 352, Format: ebook
Data wydania: 2018-05-23
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,92 zł (poprzednio: 39,44 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,52 zł)

Dodaj do koszyka Rozprzestrzenialne media. Jak powstają wartości i znaczenia w usieciowionej kulturze

Tagi: Marketing

„Co się nie rozprzestrzenia – umiera” – tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam Ford i Joshua Green mówią o dzisiejszych możliwościach rozpowszechniania idei oraz o tym, jak wpływa to na życie społeczno-kulturowe, biznes, politykę, a także na nasze codzienne funkcjonowanie. Odwołując się do licznych przykładów, autorzy badają, jakie cechy informacji sprawiają, że ludzie chcą ją rozprzestrzeniać, jaką ma to dla nich wartość, a także co sprawia, że po udostępnione treści sięgają inni.

Rozprzestrzenialne media to lektura obowiązkowa nie tylko dla medioznawców i kulturoznawców ale także dla praktyków zatrudnionych w mediach, marketingu i przemyśle teleinformatycznym oraz wszystkich użytkowników sieci zainteresowanych kulturą.

Rozprzestrzenialne media są teraz dosłownie i w przenośni w twoich rękach. Zrób z nimi, co uważasz za stosowne. Przeczytaj tę książkę; debatuj o niej; skrytykuj ją; wyrzuć do kosza. Przede wszystkim jednak podejmij dyskusję.”

Z rozdziału Jak czytać tę książkę?

Dodaj do koszyka Rozprzestrzenialne media. Jak powstają wartości i znaczenia w usieciowionej kulturze

 

Osoby które kupowały "Rozprzestrzenialne media. Jak powstają wartości i znaczenia w usieciowionej kulturze", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Rozprzestrzenialne media. Jak powstają wartości i znaczenia w usieciowionej kulturze

Spis treści

Rozprzestrzenialne media. Jak powstają wartości i znaczenia w usieciowionej kulturze eBook -- spis treści

Przedmowa do wydania polskiego 7

Podziękowania 19

Jak czytać tę książkę? 23

Wprowadzenie. Dlaczego media się rozprzestrzeniają? 33

Rozdział 1. Web 2.0 – co poszło nie tak 97

Rozdział 2. Ponowna wycena tego, co zostało 149

Rozdział 3. Wartość zaangażowania 187

Rozdział 4. Na czym polega uczestnictwo, które ma znaczenie? 245

Rozdział 5. Projektowanie w służbie rozprzestrzenialności 305

Rozdział 6. Zdobywanie zwolenników dla mediów niezależnych 353

Rozdział 7. Myśląc transnarodowo 395

Podsumowanie 437

Bibliografia 457

Indeks 489

O Autorach 511

Dodaj do koszyka Rozprzestrzenialne media. Jak powstają wartości i znaczenia w usieciowionej kulturze

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.