Rozmowy o startupach - Onepress

Tłumaczenie: Anna Purish
ISBN: 978-8-3932-8080-3
stron: 640, Format: ebook
Data wydania: 2013-03-27
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 25,22 zł (poprzednio: 25,47 zł)
Oszczędzasz: 1% (-0,25 zł)
Jessica Livingston napisała wspaniałą książkę. Jeżeli chcesz poznać historie tych, którzy odpowiedzialni są za sukces najbardziej znanych firm tworzących oprogramowanie w ostatnich 30 latach, odnajdziesz je w tej książce. Livingston nie ograniczyła się jednak do najbardziej oczywistych przedsięwzięć (jak Google czy Microsoft), zamieściła wywiady z twórcami tak różnymi jak Steve Wozniak (z Apple) czy David Heinemeier Hansson (z 37 Signals), lub Dan Bricklin (z Visicalc) albo Blake Ross (z Firefox). Książka opisuje wydarzenia od boomu oprogramowaniowego wczesnych lat 80-tych po młode przedsiębiorstwa z Web 2.0. Oprócz opowieści o początkach znajdziesz też porady z pierwszej linii frontu: porady młodych firm zajmujących się oprogramowaniem. Trzymaj notes i flamastry pod ręką, bo jeśli Twoja reakcja choć trochę będzie przypominała moją, nieustannie będziesz podkreślał i robił notatki! Jeżeli kiedykolwiek zastanawiałeś się nad założeniem firmy, ta książka jest dla Ciebie. Pozwoli Ci zajrzeć do umysłów najbardziej doświadczonych przedsiębiorców na świecie. Każdy, kto próbował założyć przedsiębiorstwo rozpozna wartość tej książki. Większość prawdopodobnie będzie żałowała, tak, jak ja, że nie mieli tej książki, kiedy zaczynali. Lektura oszczędziłaby mi bowiem wielu bolesnych nauk (w sferze finansowej i osobistej). Czytanie tych wywiadów to jak obcowanie z 32 mentorami
Osoby które kupowały "Rozmowy o startupach", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
Rozmowy o startupach eBook -- spis treści
Rozdział 1 Max Levchin, PayPal
Rozdział 2 Sabeer Bhatia, Hotmail
Rozdział 3 Steve Wozniak, Apple Computer
Rozdział 4 Joe Kraus, Excite
Rozdział 5 Dan Bricklin, Software Arts
Rozdział 6 Mitchell Kapor, Lotus Development
Rozdział 7 Ray Ozzie, Iris Associates, Groove Networks
Rozdział 8 Evan Williams, Pyra Labs (Blogger.com)
Rozdział 9 Tim Brady, Yahoo
Rozdział 10 Mike Lazaridis, Research In Motion
Rozdział 11 Arthur van Hoff, Marimba
Rozdział 12 Paul Buchheit, Gmail
Rozdział 13 Steve Perlman, WebTV
Rozdział 14 Mike Ramsay, TiVo
Rozdział 15 Paul Graham, Viaweb
Rozdział 16 Joshua Schachter, del.icio.us
Rozdział 17 Mark Fletcher, ONElist, Bloglines
Rozdział 18 Craig Newmark, craigslist
Rozdział 19 Caterina Fake, Flickr
Rozdział 20 Brewster Kahle, WAIS, Internet Archive, Alexa Internet
Rozdział 21 Charles Geschke, Adobe Systems
Rozdział 22 Ann Winblad, Open Systems, Hummer Winblad
Rozdział 23 David Heinemeier Hansson, 37signals
Rozdział 24 Philip Greenspun, ArsDigita
Rozdział 25 Joel Spolsky, Fog Creek Software
Rozdział 26 Stephen Kaufer, TripAdvisor
Rozdział 27 James Hong, HOT or NOT
Rozdział 28 James Currier, Tickle
Rozdział 29 Blake Ross, Firefox
Rozdział 30 Mena Trott, Six Apart
Rozdział 31 Bob Davis, Lycos
Rozdział 32 Ron Gruner, Alliant Computer Systems, Shareholder.com
Rozdział 33 Jessica Livingston, Y Combinator