reklama - zainteresowany?

Rozmowy o rozmowach. Czyli miej głos i nie wahaj się go użyć! - Onepress

Rozmowy o rozmowach. Czyli miej głos i nie wahaj się go użyć!
ebook
Autor: Bąkowicz Katarzyna, Kozłowski Marcin
ISBN: 978-8-3809-5031-3
stron: 116, Format: ebook
Data wydania: 2016-03-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 11,50 zł (poprzednio: 16,91 zł)
Oszczędzasz: 32% (-5,41 zł)

Dodaj do koszyka Rozmowy o rozmowach. Czyli miej głos i nie wahaj się go użyć!

Tagi: Marketing

Polecamy publikację z zakresu komunikacji autorstwa logopedy medialnego, coacha, eksperta personal brandingu Katarzyny Bąkowicz i dziennikarza prasowego, wydawcy portalu internetowego, redaktora i lektora telewizyjnego Marcina Kozłowskiego. Książka w przystępny sposób opisuje zagadnienia związane z komunikacją międzyludzką, dlatego ściśle koresponduje z przekazem dotyczącym rozwoju osobistego.

Czy ludzie mają ogony? Dlaczego powinniśmy unikać foteli? Jakie zalety ma korek od wina?
Na te i inne pytania odpowiada nasza nowa książka "Rozmowy o rozmowach, czyli miej głos i nie wahaj się go użyć!", która miała swoją premierę w miesiącu lutym 2016 nakładem Oficyny Wydawniczej Impuls.

"Rozmowy..." to seria pełnych praktycznych wskazówek i dowcipnego dystansu wywiadów o tym, jak odpowiednio komunikować się z innymi i jak przełożyć to na sukces zawodowy i prywatny. 

Dodaj do koszyka Rozmowy o rozmowach. Czyli miej głos i nie wahaj się go użyć!

 

Osoby które kupowały "Rozmowy o rozmowach. Czyli miej głos i nie wahaj się go użyć!", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Rozmowy o rozmowach. Czyli miej głos i nie wahaj się go użyć!

Spis treści

Dodaj do koszyka Rozmowy o rozmowach. Czyli miej głos i nie wahaj się go użyć!

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.