reklama - zainteresowany?

Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej - Onepress

Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej
ebook
Autor: Krystian Dudek
ISBN: 978-83-647-8880-2
stron: 320, Format: ebook
Data wydania: 2016-12-21
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 23,22 zł (poprzednio: 27,32 zł)
Oszczędzasz: 15% (-4,10 zł)

Dodaj do koszyka Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej

Tagi: Marketing

W procesie masowej komunikacji gÅ‚ównym partnerem rzeczników sÄ… dziennikarze. To oni, peÅ‚niÄ…c rolÄ™ selekcjonerów i dysponujÄ…c narzÄ™dziami o globalnym zasiÄ™gu, stanowiÄ… podstawowe ogniwo Å‚Ä…cznoÅ›ci z publicznoÅ›ciÄ…. Efektywna wspóÅ‚praca z nimi, budowanie i utrzymywanie wzajemnych korzystnych relacji, dopeÅ‚niane monitoringiem przekazów medialnych i reakcji opinii publicznej, rozumiane jako szeroko pojÄ™te media relations spoczywa na barkach rzeczników prasowych i specjalistów public relations, stajÄ…c siÄ™ ich priorytetem.

Należy jednak zaznaczyć, że chociaż wiÄ™kszość osób nie zauważa różnicy miÄ™dzy dziaÅ‚aniami public relations i media relations, sprowadzajÄ…c to pierwsze, szersze pojÄ™cie do aktywnoÅ›ci medialnej – rola rzeczników w komunikacji masowej wykracza dziÅ› zdecydowanie i daleko poza ten obszar. Wiąże siÄ™ bowiem z wieloma aktywnoÅ›ciami i dbaÅ‚oÅ›ciÄ… o koherentny, eufoniczny przekaz pÅ‚ynÄ…cy z organizacji. StÄ…d zarówno w literaturze przedmiotu, jak i praktyce dominuje podejÅ›cie, zgodnie z którym funkcje rzecznika prasowego i PR-owca w praktyce utożsamiane sÄ… ze sobÄ….

ReasumujÄ…c: problem badawczy przedstawiony w tytule niniejszej książki: „Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej” stanowi prymarne zagadnienie funkcjonowania każdej organizacji w rzeczywistoÅ›ci medialnej. ZwiÄ™kszanie ich roli stanowi odpowiedź na konieczność przewidywania i podążania za postÄ™pujÄ…cymi wymogami konkurencyjnego rynku, a także wspomnianym popytem na krótkie, upraszczane przekazy fatyczne.

Dodaj do koszyka Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej

 

Osoby które kupowały "Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej

Spis treści

Dodaj do koszyka Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.