reklama - zainteresowany?

Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług - Onepress

Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług
Autor: Guy Kawasaki
Tytuł oryginału: Rules For Revolutionaries: The Capitalist Manifesto for Creating and Marketing New Products and Services
Tłumaczenie: Katarzyna Marcinkowska
ISBN: 83-246-0341-7
stron: 256, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2006-08-29
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług

Tagi: Marketing

Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki
i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł

  • Kiedy można wykrzyknąć "Eureka!"?
  • Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom zaakceptować nowe rozwiązania? ?
  • Wizje, które zmieniły rzeczywistość: Amazon.com, Dell, Hallmark, Gillette?

Jeśli czegoś nie da się zrobić, niech zajmie się tym ktoś, kto o tym nie wie -- przyjdzie i to zrobi. Tobie też by się to udało, gdybyś zdołał oczyścić umysł ze stereotypowych przekonań i zaczął myśleć "od nowa". Rewolucyjne pomysły rzadko przychodzą do głowy ot, tak sobie. Jeśli chcesz stworzyć wspaniałą wizję i ją urzeczywistnić, naucz się myśleć nieszablonowo. Dowiedz się, jak powstawały najbardziej zachwycające produkty ostatnich lat. Opanuj metody twórczego myślenia. I znajdź w otoczeniu mnóstwo nowych problemów, które potem przekształcisz w rozwiązania. Czyli krótko mówiąc: przeczytaj tę książkę.

Przełomowe produkty powstają na wiele sposobów. Możesz obserwować konkurencję i wprowadzić produkt łączący mocne strony wszystkich marek, które pojawiły się wcześniej. Możesz wypuścić na rynek chłam i błyskawicznie go ulepszać w miarę poznawania potrzeb klientów. Możesz stworzyć produkt tak prosty, że ludzie uznają go za przejaw geniuszu. Bez względu na drogę, jaką obierzesz, jedno jest pewne: będziesz musiał stwarzać jak Bóg i harować jak wół.

Guy Kawasaki, współtwórca sukcesu Apple Computer Inc. i dyrektor generalny garage.com, podpowie Ci, jak stać się wizjonerem i zamienić ideę w produkt, który jest:

  • głęboki -- ciągle odkrywasz w nim coś nowego,
  • zachwycający -- pochłania uwagę do tego stopnia, że zapadasz się w niego jak w toń,
  • pełny -- oferuje wszelkie dodatkowe korzyści, jakich możesz potrzebować,
  • funkcjonalny -- instrukcja obsługi staje się zbędna.


"Gdyby ta książka wpadła mi w ręce na początku kariery, dotarłbym o wiele dalej."
Benjamin M. Rosen, prezes firmy Compaq

Dodaj do koszyka Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług

 

Osoby które kupowały "Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług

Spis treści

Rewolucyjne pomys

Dodaj do koszyka Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.