Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług - Onepress
Tytuł oryginału: Rules For Revolutionaries: The Capitalist Manifesto for Creating and Marketing New Products and Services
TÅ‚umaczenie: Katarzyna Marcinkowska
ISBN: 83-246-0341-7
stron: 256, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2006-08-29
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,00 zł
Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki
i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł
- Kiedy można wykrzyknąć "Eureka!"?
- Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom zaakceptować nowe rozwiązania? ?
- Wizje, które zmieniły rzeczywistość: Amazon.com, Dell, Hallmark, Gillette?
Jeśli czegoś nie da się zrobić, niech zajmie się tym ktoś, kto o tym nie wie -- przyjdzie i to zrobi. Tobie też by się to udało, gdybyś zdołał oczyścić umysł ze stereotypowych przekonań i zaczął myśleć "od nowa". Rewolucyjne pomysły rzadko przychodzą do głowy ot, tak sobie. Jeśli chcesz stworzyć wspaniałą wizję i ją urzeczywistnić, naucz się myśleć nieszablonowo. Dowiedz się, jak powstawały najbardziej zachwycające produkty ostatnich lat. Opanuj metody twórczego myślenia. I znajdź w otoczeniu mnóstwo nowych problemów, które potem przekształcisz w rozwiązania. Czyli krótko mówiąc: przeczytaj tę książkę.
Przełomowe produkty powstają na wiele sposobów. Możesz obserwować konkurencję i wprowadzić produkt łączący mocne strony wszystkich marek, które pojawiły się wcześniej. Możesz wypuścić na rynek chłam i błyskawicznie go ulepszać w miarę poznawania potrzeb klientów. Możesz stworzyć produkt tak prosty, że ludzie uznają go za przejaw geniuszu. Bez względu na drogę, jaką obierzesz, jedno jest pewne: będziesz musiał stwarzać jak Bóg i harować jak wół.
Guy Kawasaki, współtwórca sukcesu Apple Computer Inc. i dyrektor generalny garage.com, podpowie Ci, jak stać się wizjonerem i zamienić ideę w produkt, który jest:
- głęboki -- ciągle odkrywasz w nim coś nowego,
- zachwycający -- pochłania uwagę do tego stopnia, że zapadasz się w niego jak w toń,
- pełny -- oferuje wszelkie dodatkowe korzyści, jakich możesz potrzebować,
- funkcjonalny -- instrukcja obsługi staje się zbędna.
"Gdyby ta książka wpadła mi w ręce na początku kariery, dotarłbym o wiele dalej."Benjamin M. Rosen, prezes firmy Compaq
Osoby które kupowały "Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)