reklama - zainteresowany?

Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data - Onepress

Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data
Autor: Błażewicz Grzegorz
ISBN: 978-8-3011-8741-5
stron: 186, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 57,82 zł (poprzednio: 68,83 zł)
Oszczędzasz: 16% (-11,01 zł)

Dodaj do koszyka Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Tagi: E-biznes | Marketing

Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych.

Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało również rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy. Rewolucja z Marketing Automation przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na: zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników, dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym, automatyzacji procesów, usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.

Co wyróżnia książkę?

  • Case studies: publikacja ilustrowana przykÅ‚adami wdrożenia poszczególnych rozwiÄ…zaÅ„ w funkcjonujÄ…cych na naszym rynku przedsiÄ™biorstwach
  • Aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija siÄ™ bardzo dynamicznie zarówno w Polsce, jak i na Å›wiecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiÄ…zaÅ„, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów
  • Praktyczny charakter: bogata w przykÅ‚ady zastosowaÅ„ oraz ilustracje dziaÅ‚ania systemu, stanie siÄ™ przydatnym kompendium dla marketerów szukajÄ…cych przewodnika po technologiach Marketing Automation
  • Odpowiednia zarówno dla poczÄ…tkujÄ…cych i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzÄ™ o Marketing Automation: od podstaw po rozwiÄ…zania zaawansowane i nowatorskie.

Grzegorz Błażewicz - Założyciel i Prezes Zarządu SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie platform automatyzacji marketingu, z której dziś korzysta 5000 firm w 40 krajach świata. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch. W 2006 roku został mianowany Prezesem Zarządu Interia.pl, największego portalu Internetowego w Polsce, który zatrudniał wtedy ponad 250 osób i był notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Błażewicz jako 30-latek był wtedy jednym z najmłodszych prezesów wśród spółek giełdowych w Polsce. Od 5 lat jako przedsiębiorca zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla działów marketingu. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.

Dodaj do koszyka Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

 

Osoby które kupowały "Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data", wybierały także:

  • Mastering Blockchain. Second edition
  • 52 inspiruj
  • 52 inspiruj
  • Building Blockchain Projects
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.