reklama - zainteresowany?

Retoryka mediów Retoryka w mediach - Onepress

Retoryka mediów Retoryka w mediach
ebook
Autor: Małgorzata Marcjanik
ISBN: 978-83-754-5356-0
stron: 110, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 23,19 zł (poprzednio: 28,99 zł)
Oszczędzasz: 20% (-5,80 zł)

Dodaj do koszyka Retoryka mediów Retoryka w mediach

Tagi: Marketing

Retoryka to sztuka mówienia. Słowo sztuka pokazuje wysoki stopień umiejętności. Słowo sztuka jest bardzo piękne i wtedy, kiedy myślimy o artyzmie, i wtedy, kiedy myślimy o dobrym rzemiośle. Ale od słowa sztuka pochodzi bardzo zły przymiotnik to jest słowo sztuczny. Sztuczny to już niedobry. Kiedyś słowo sztuczny znaczyło zgodny z regułami sztuki, ale dzisiaj sztuczny znaczy także fałszywy. Kiedy mówimy o retoryce, często myślimy nie tyle o sztuce, ile o sztuczności; o tym, że robimy coś dla wizerunku, że robimy coś dla pozoru. A także często, że ta retoryka służy nie tyle porozumieniu, ile manipulacji. Więc ta umiejętność nie jest po to, żeby być razem z innymi ludźmi jak to kiedyś bywało tylko po to, żeby kogoś gdzieś daleko, tam gdzie on wcale nie chce, zaprowadzić. prof. dr hab. Jerzy Bralczyk Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Dodaj do koszyka Retoryka mediów Retoryka w mediach

 

Osoby które kupowały "Retoryka mediów Retoryka w mediach", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Retoryka mediów Retoryka w mediach

Spis treści

Dodaj do koszyka Retoryka mediów Retoryka w mediach

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.