Religia, media, mitologia - Onepress

ebook
Autor: Józef MajewskiISBN: 978-8-3745-3205-1
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2015-04-29
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 16,97 zł (poprzednio: 24,96 zł)
Oszczędzasz: 32% (-7,99 zł)
Tagi: Marketing
W czym tkwi tajemnica atrakcyjnoÅ›ci tego, co religijne, dla wspóÅ‚czesnych mediów? Czy media, jak chce wielu, rzeczywiÅ›cie ze swej natury sÄ… wrogie religii, niszczÄ…c i wynaturzajÄ…c w niej to, co dla niej najbardziej wÅ‚aÅ›ciwe i najgÅ‚Ä™bsze? Jaki jest kulturowy sens procesów tabloidyzacji mediów? SkÄ…d biorÄ… siÄ™ napiÄ™cia miÄ™dzy mediami a religiami instytucjonalnymi? Na czym ma polegać odpowiedzialność mediów dziennikarskich w relacjonowaniu wydarzeÅ„ religijnych? Jakim wyzwaniem dla teologii akademickiej sÄ… wspóÅ‚czesne media?
Autor bada relacjÄ™ miÄ™dzy mediami a religijnoÅ›ciÄ…, rozumianÄ… szeroko jako spoÅ‚eczna lub jednostkowa potrzeba sensu opierajÄ…cego siÄ™ na tym, co przekracza Å›wiat empiryczny: KoÅ›cioÅ‚y, religie instytucjonalne, grupy nieformalne, duchowość, spirytyzm, wiara w nadprzyrodzoność czy zjawiska ponadnaturalne. W kolejnych rozdziaÅ‚ach książki proponuje refleksjÄ™ nad pytaniami o powrót religijnoÅ›ci w wieku mediów audiowizualnych i o (quasi-)religijnÄ… funkcjÄ™ samych mediów.
Autor bada relacjÄ™ miÄ™dzy mediami a religijnoÅ›ciÄ…, rozumianÄ… szeroko jako spoÅ‚eczna lub jednostkowa potrzeba sensu opierajÄ…cego siÄ™ na tym, co przekracza Å›wiat empiryczny: KoÅ›cioÅ‚y, religie instytucjonalne, grupy nieformalne, duchowość, spirytyzm, wiara w nadprzyrodzoność czy zjawiska ponadnaturalne. W kolejnych rozdziaÅ‚ach książki proponuje refleksjÄ™ nad pytaniami o powrót religijnoÅ›ci w wieku mediów audiowizualnych i o (quasi-)religijnÄ… funkcjÄ™ samych mediów.
Osoby które kupowały "Religia, media, mitologia", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)