reklama - zainteresowany?

Relacje mi - Onepress

Relacje mi
ebook
Autor: Edyta Go
ISBN: 978-83-7348-823-6
stron: 121, Format: ebook
Data wydania: 2024-03-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,45 zł (poprzednio: 18,77 zł)
Oszczędzasz: 23% (-4,32 zł)

Dodaj do koszyka Relacje mi

Niniejsze opracowanie rozpoczyna wprowadzenie Czytelnika w problematyk

Dodaj do koszyka Relacje mi

 

Osoby które kupowały "Relacje mi", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Relacje mi

Spis treści

Relacje międzyorganizacyjne w dobie INDUSTRY 4.0 eBook -- spis treści

Spis treści

WSTĘP… 5

1. ZAŁOŻENIA KONCEPCJI INDUSTRY 4.0… 11

1.1. Geneza Industry 4.0 … 11
1.2. Idea Industry 4.0 … 16
1.3. Industry 4.0 w percepcji przedstawicieli polskich przedsiębiorstw… 21
Wnioski… 24

2. KONCEPCJA KAPITAŁU RELACYJNEGO … 25

2.1. Założenia koncepcji kapitału relacyjnego… 26
2.2. Kapitał relacyjny a kapitał społeczny … 29
2.3. Uwarunkowania zarządzania relacjami w dobie Industry 4.0 … 34
Wnioski… 38

3. ROZWÓJ ORGANIZACJI SIECIOWYCH… 39

3.1. Współpraca w organizacjach sieciowych … 40
3.2. Znaczenie kapitału relacyjnego w tworzeniu i rozwoju organizacji sieciowych … 46
3.3. Uwarunkowania rozwoju organizacji sieciowych w dobie Industry 4.0 … 51
Wnioski… 55

4. KONCEPCJA ZAANGAŻOWANIA KLIENTÓW BIZNESOWYCH W BUDOWANIE RELACJI … 57

4.1. Geneza i ewolucja koncepcji BCE – od C2C do B2B… 57
4.2. Główne założenia koncepcji BCE w świetle budowania relacji… 61
4.3. Rozwój koncepcji BCE w dobie Industry 4.0… 67 Wnioski… 76

5. KONCEPCJA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU OPARTA NA BUDOWANIU RELACJI Z OTOCZENIEM NA PRZYKŁADZIE UNIWERSYTETU … 78

5.1. Główne założenia koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu … 79
5.2. Zarządzanie relacjami uniwersytetu czwartej generacji w świetle idei społecznej odpowiedzialności biznesu … 82
5.3. Przegląd standardów dotyczących wdrażania koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu … 87
Wnioski… 95

PODSUMOWANIE… 96

BIBLIOGRAFIA… 101

Dodaj do koszyka Relacje mi

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.