reklama - zainteresowany?

Relacje inwestorskie. Ewolucja - funkcjonowanie - wyzwania - Onepress

Relacje inwestorskie. Ewolucja - funkcjonowanie - wyzwania
Autor: Danuta Dziawgo
ISBN: 9788301165550
okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,45 zł (poprzednio: 58,87 zł)
Oszczędzasz: 16% (-9,42 zł)

Dodaj do koszyka Relacje inwestorskie. Ewolucja - funkcjonowanie - wyzwania

Tagi: Finanse | Giełda i inwestycje

Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce.

W książce ujÄ™to definicje i klasyfikacje dotyczÄ…ce relacji inwestorskich (z dużą liczbÄ… uniwersalnych schematów), opisano zasady, formy i narzÄ™dzia ich stosowania oraz zaprezentowano miejsce relacji inwestorskich w dziaÅ‚alnoÅ›ci wspóÅ‚czesnego przedsiÄ™biorstwa – spóÅ‚ki gieÅ‚dowej, uwzglÄ™dniajÄ…c szerszÄ… perspektywÄ™ ekonomicznÄ… oraz tÅ‚o miÄ™dzynarodowe.

Publikacja zawiera również zróżnicowane i aktualne studia przypadków oraz wyniki badaÅ„ ankietowych przeprowadzonych w latach 2009–2010 na: spóÅ‚kach gieÅ‚dowych, reprezentatywnej próbie polskiego spoÅ‚eczeÅ„stwa oraz inwestorach i analitykach gieÅ‚dowych.

Książka jest przeznaczona zarówno dla teoretyków, jak i praktyków rynku kapitaÅ‚owego oraz dla sÅ‚uchaczy studiów podyplomowych i wyższych lat studiów na kierunkach ekonomia, zarzÄ…dzanie oraz finanse i rachunkowość.

Dodaj do koszyka Relacje inwestorskie. Ewolucja - funkcjonowanie - wyzwania

 

Osoby które kupowały "Relacje inwestorskie. Ewolucja - funkcjonowanie - wyzwania", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • PieniÄ…dze pÅ‚ynÄ… z duszy. Odzyskaj swoje wewnÄ™trzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomoÅ›ciach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • B
  • Jak inwestowa

Dodaj do koszyka Relacje inwestorskie. Ewolucja - funkcjonowanie - wyzwania

Spis treści

Dodaj do koszyka Relacje inwestorskie. Ewolucja - funkcjonowanie - wyzwania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.