reklama - zainteresowany?

Reklama - Onepress

Reklama
ISBN: 978-8-3264-1630-9
stron: 856, okładka: twarda
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 84,86 zł (poprzednio: 98,67 zł)
Oszczędzasz: 14% (-13,81 zł)

Dodaj do koszyka Reklama

Tagi: Marketing

W publikacji w kompleksowy sposób przedstawiono istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym zagadnienia z zakresu zwalczania nieuczciwej reklamy, reklamy wybranych towarów i usÅ‚ug, reklamy w mediach, ochrony wÅ‚asnoÅ›ci intelektualnej i dóbr osobistych w reklamie, dochodzenia roszczeÅ„ i stosowanych sankcji. W opracowaniu uwzglÄ™dniono szereg polskich aktów prawnych, prawo miÄ™dzynarodowe, prawo Unii Europejskiej oraz wybranych paÅ„stw czÅ‚onkowskich, prawo amerykaÅ„skie, a także regulacje pozaprawne, takie jak kodeksy postÄ™powania w dziedzinie reklamy.

Zaprezentowano również bogaty wybór piÅ›miennictwa polskiego i zagranicznego, najnowsze orzecznictwo sadów krajowych, TrybunaÅ‚u SprawiedliwoÅ›ci, Europejskiego TrybunaÅ‚u Praw CzÅ‚owieka, a także decyzje Prezesa UrzÄ™du Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz uchwaÅ‚y Komisji Etyki Reklamy. Rozważania prawne wzbogacono o analizÄ™ wybranych problemów ekonomicznych i psychologicznych, niezbÄ™dnych do prawidÅ‚owego stosowania prawa reklamy.

Stan prawny na 1 stycznia 2012 roku.

Dodaj do koszyka Reklama

Spis treści

Dodaj do koszyka Reklama

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.