Reklama - Onepress

stron: 856, okładka: twarda
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 84,86 zł (poprzednio: 98,67 zł)
Oszczędzasz: 14% (-13,81 zł)
W publikacji w kompleksowy sposób przedstawiono istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym zagadnienia z zakresu zwalczania nieuczciwej reklamy, reklamy wybranych towarów i usÅ‚ug, reklamy w mediach, ochrony wÅ‚asnoÅ›ci intelektualnej i dóbr osobistych w reklamie, dochodzenia roszczeÅ„ i stosowanych sankcji. W opracowaniu uwzglÄ™dniono szereg polskich aktów prawnych, prawo miÄ™dzynarodowe, prawo Unii Europejskiej oraz wybranych paÅ„stw czÅ‚onkowskich, prawo amerykaÅ„skie, a także regulacje pozaprawne, takie jak kodeksy postÄ™powania w dziedzinie reklamy.
Zaprezentowano również bogaty wybór piÅ›miennictwa polskiego i zagranicznego, najnowsze orzecznictwo sadów krajowych, TrybunaÅ‚u SprawiedliwoÅ›ci, Europejskiego TrybunaÅ‚u Praw CzÅ‚owieka, a także decyzje Prezesa UrzÄ™du Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz uchwaÅ‚y Komisji Etyki Reklamy. Rozważania prawne wzbogacono o analizÄ™ wybranych problemów ekonomicznych i psychologicznych, niezbÄ™dnych do prawidÅ‚owego stosowania prawa reklamy.
Stan prawny na 1 stycznia 2012 roku.
Osoby które kupowały "Reklama", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)