Reklama wczoraj i dziÅ› - Onepress
ISBN: 978-8-3793-0908-5
stron: 187, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 34,67 zł (poprzednio: 39,85 zł)
Oszczędzasz: 13% (-5,18 zł)
PodrÄ™cznik ten Å‚Ä…czy teoriÄ™ z praktykÄ…, stajÄ…c siÄ™ swoistym przewodnikiem po Å›wiecie reklamy, w którym zaczynajÄ… dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać siÄ™ z kluczowymi narzÄ™dziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku bÄ™dÄ… dokonywaÅ‚y siÄ™ zmiany w Å›wiecie mediów. Autorzy wyjaÅ›niajÄ… Czytelnikowi różnice pomiÄ™dzy tradycyjnÄ… reklamÄ…, a jej odmianÄ… on-line, dostarczajÄ… również odpowiedzi na pytanie jak ksztaÅ‚tować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem spoÅ‚ecznoÅ›ciowym.
Osoby które kupowały "Reklama wczoraj i dziś", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)