Reklama w procesach konkurencji - Onepress
stron: 238, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 42,47 zł (poprzednio: 48,82 zł)
Oszczędzasz: 13% (-6,35 zł)
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzglÄ™dniajÄ…ce najnowsze badania z zakresu zarzÄ…dzania reklamÄ… i jego wpÅ‚ywu na konkurenÂcyjność przedsiÄ™biorstwa, które wypeÅ‚nia lukÄ™ poznawczÄ… dotyczÄ…cÄ… rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzÄ… pomiÄ™dzy tymi zagadnieniami. Zespół autorów skoncentrowaÅ‚ swojÄ… uwagÄ™ na różnych aspektach tego procesu: zjawiskach konÂkurencji i konkurencyjnoÅ›ci, miÄ™dzynarodowym kontekÅ›cie prowadzenia dziaÅ‚aÅ„ reklamowych, przebiegu procesów reklamowych w przedsiÄ™biorstwie oraz zagadÂnieniach postrzegania reklamy wÅ›ród jej odbiorców, spinajÄ…c je odniesieniami do tendencji rozwojowych rynku reklamowego. Zawarte w publikacji rozważania obejmujÄ… zarówno zagadnienia teoretyczne poÅ›wiÄ™cone wskazanej problematyce, jak i praktycznie nawiÄ…zujÄ…ce do szeroko zakrojonych badaÅ„ empirycznych polskich przedsiÄ™biorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywoÅ‚anie i analiza wyników badaÅ„ empirycznych przeprowadzonych na grupie 608 przedsiÄ™biorstw, a dotyczÄ…cych realizowanych w nich procesów zarzÄ…dzania dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… reklamowÄ….
Osoby które kupowały "Reklama w procesach konkurencji", wybierały także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł