reklama - zainteresowany?

Reklama w procesach konkurencji - Onepress

Reklama w procesach konkurencji
ISBN: 978-8-3764-1395-2
stron: 238, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,47 zł (poprzednio: 48,82 zł)
Oszczędzasz: 13% (-6,35 zł)

Dodaj do koszyka Reklama w procesach konkurencji

Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu zarządzania reklamą i jego wpływu na konkuren­cyjność przedsiębiorstwa, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy tymi zagadnieniami. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na różnych aspektach tego procesu: zjawiskach kon­kurencji i konkurencyjności, międzynarodowym kontekście prowadzenia działań reklamowych, przebiegu procesów reklamowych w przedsiębiorstwie oraz zagad­nieniach postrzegania reklamy wśród jej odbiorców, spinając je odniesieniami do tendencji rozwojowych rynku reklamowego. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone wskazanej problematyce, jak i praktycznie nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych na grupie 608 przedsiębiorstw, a dotyczących realizowanych w nich procesów zarządzania działalnością reklamową.

Dodaj do koszyka Reklama w procesach konkurencji

 

Osoby które kupowały "Reklama w procesach konkurencji", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Reklama w procesach konkurencji

Spis treści

Dodaj do koszyka Reklama w procesach konkurencji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.