Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - Onepress
ISBN: 978-8-3756-1293-6
stron: 100, Format: ebook
Data wydania: 2011-05-15
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 24,90 zł
Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów. Więcej o książce na blogu Przemysława Modrzewskiego O AUTORACH Mariusz Gąsiewski autor jednego z najstarszych i najważniejszych polskich blogów dotyczących marketingu w internecie (). Uznany specjalista z zakresu analityki internetowej i reklamy w Google. Organizator i pomysłodawca SEMcampów największych spotkań specjalistów branży SEM (). Wykładowca na Studiach Podyplomowych Marketingu Internetowego przy SGH. Od 2007 roku pracuje w firmie Google. Przemysław Modrzewski jeden z kilku oficjalnych szkoleniowców firmy Google z zakresu reklamy i analityki internetowej. Autor bloga branżowego o Google AdWords (). Autor książki Google AdWords w praktyce. Doradza i wspiera firmy z zakresu marketingu w wyszukiwarkach, których budżety na reklamę w internecie przekraczają kilka milionów złotych rocznie. Każdą wolną chwilę wykorzystuje na nurkowanie i turystykę wysokogórską. Jest instruktorem nurkowania.
Osoby które kupowały "Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Wstęp
- 1. Wprowadzenie
- 1.1. Korzyści dla reklamodawcy
- 1.2. Co to jest reklama Google AdWords?
- 1.3. Najważniejsze elementy Google AdWords
- 2. Jak działa reklama Google AdWords
- 3. Struktura Google AdWords
- 4. Zarządzanie słowami kluczowymi
- 4.1. Kontrolowanie wyÅ›wietlania reklam przez ustawienia sÅ‚ów kluczowych
- 4.2. Trzy kroki tworzenia listy sÅ‚ów kluczowych
- 4.3. Dopasowanie sÅ‚ów kluczowych do strony internetowej
- 4.4. Narzędzia przydatne do zarządzania słowami kluczowymi
- 5. Tworzenie przekazu reklamowego w Google AdWords
- 6. Pięć dobrych praktyk tworzenia przekazu reklamowego
- 6.1. Dopasowanie treści reklamowej do zapytania użytkownika
- 6.2. Jasno zidentyfikowany produkt
- 6.3. Efektywne wykorzystanie powierzchni reklamowej
- 6.4. Zasady edytorskie reklam AdWords
- 6.5. Wyrożniaj się
- 6.6. Tworzymy reklamÄ™ Google AdWords
- 7. Narzędzia przydatne podczas zarządzania reklamami AdWords
- 7.1. Narzędzia diagnostyczne dla reklam
- 7.2. Narzędzie podglądu reklam
- 8. Strona docelowa reklamy AdWords
- 9. Pierwsza kampania reklamowa krok po kroku
- 9.1. Zakładanie konta AdWords
- 9.2. Tworzenie pierwszej kampanii
- 9.3. Ustawienia kampanii AdWords
- 9.4. Płatności i rozliczenia w Google AdWords
- 9.5. Optymalizacja kampanii
- 10. Kampanie Google AdWords w sieci reklamowej
- 10.1. Wynik jakości reklamy
- 10.2. Dobór sÅ‚ów kluczowych
- 10.3. Wybór tekstu reklamowego
- Zakończenie
- Słowniczek pojęć
- Spis treści