reklama - zainteresowany?

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - Onepress

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw
ebook
Autor: Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
ISBN: 978-8-3756-1293-6
stron: 100, Format: ebook
Data wydania: 2011-05-15
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,90 zł

Dodaj do koszyka Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Tagi: E-biznes

Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów. Więcej o książce na blogu Przemysława Modrzewskiego O AUTORACH Mariusz Gąsiewski autor jednego z najstarszych i najważniejszych polskich blogów dotyczących marketingu w internecie (). Uznany specjalista z zakresu analityki internetowej i reklamy w Google. Organizator i pomysłodawca SEMcampów największych spotkań specjalistów branży SEM (). Wykładowca na Studiach Podyplomowych Marketingu Internetowego przy SGH. Od 2007 roku pracuje w firmie Google. Przemysław Modrzewski jeden z kilku oficjalnych szkoleniowców firmy Google z zakresu reklamy i analityki internetowej. Autor bloga branżowego o Google AdWords (). Autor książki Google AdWords w praktyce. Doradza i wspiera firmy z zakresu marketingu w wyszukiwarkach, których budżety na reklamę w internecie przekraczają kilka milionów złotych rocznie. Każdą wolną chwilę wykorzystuje na nurkowanie i turystykę wysokogórską. Jest instruktorem nurkowania.

Dodaj do koszyka Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

 

Osoby które kupowały "Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Spis treści

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw eBook -- spis treści

  • OkÅ‚adka
  • Strona tytuÅ‚owa
  • Strona redakcyjna
  • WstÄ™p
  • 1. Wprowadzenie
    • 1.1. KorzyÅ›ci dla reklamodawcy
    • 1.2. Co to jest reklama Google AdWords?
    • 1.3. Najważniejsze elementy Google AdWords
  • 2. Jak dziaÅ‚a reklama Google AdWords
  • 3. Struktura Google AdWords
  • 4. ZarzÄ…dzanie sÅ‚owami kluczowymi
    • 4.1. Kontrolowanie wyÅ›wietlania reklam przez ustawienia sÅ‚ów kluczowych
    • 4.2. Trzy kroki tworzenia listy sÅ‚ów kluczowych
    • 4.3. Dopasowanie sÅ‚ów kluczowych do strony internetowej
    • 4.4. NarzÄ™dzia przydatne do zarzÄ…dzania sÅ‚owami kluczowymi
  • 5. Tworzenie przekazu reklamowego w Google AdWords
  • 6. Pięć dobrych praktyk tworzenia przekazu reklamowego
    • 6.1. Dopasowanie treÅ›ci reklamowej do zapytania użytkownika
    • 6.2. Jasno zidentyfikowany produkt
    • 6.3. Efektywne wykorzystanie powierzchni reklamowej
    • 6.4. Zasady edytorskie reklam AdWords
    • 6.5. Wyrożniaj siÄ™
    • 6.6. Tworzymy reklamÄ™ Google AdWords
  • 7. NarzÄ™dzia przydatne podczas zarzÄ…dzania reklamami AdWords
    • 7.1. NarzÄ™dzia diagnostyczne dla reklam
    • 7.2. NarzÄ™dzie podglÄ…du reklam
  • 8. Strona docelowa reklamy AdWords
  • 9. Pierwsza kampania reklamowa krok po kroku
    • 9.1. ZakÅ‚adanie konta AdWords
    • 9.2. Tworzenie pierwszej kampanii
    • 9.3. Ustawienia kampanii AdWords
    • 9.4. PÅ‚atnoÅ›ci i rozliczenia w Google AdWords
    • 9.5. Optymalizacja kampanii
  • 10. Kampanie Google AdWords w sieci reklamowej
    • 10.1. Wynik jakoÅ›ci reklamy
    • 10.2. Dobór sÅ‚ów kluczowych
    • 10.3. Wybór tekstu reklamowego
  • ZakoÅ„czenie
  • SÅ‚owniczek pojęć
  • Spis treÅ›ci

Dodaj do koszyka Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.