reklama - zainteresowany?

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - Onepress

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław
ISBN: 978-8-3756-1113-7
stron: 100, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 23,07 zł (poprzednio: 29,58 zł)
Oszczędzasz: 22% (-6,51 zł)

Dodaj do koszyka Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Tagi: E-biznes

Każda dziaÅ‚alność, każda usÅ‚uga i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzieÅ„ staje siÄ™ najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. JednoczeÅ›nie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google.

Te trzy elementy:

  • reklamÄ™
  • internet
  • Google

łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.

Autorzy poradnika, zawodowo zwiÄ…zani z firmÄ… Google, w bardzo praktyczny i przystÄ™pny sposób pokazujÄ…, jak maÅ‚e i Å›rednie firmy mogÄ… zdobywać dziÄ™ki Google AdWords szerokie rzesze klientów.

Dodaj do koszyka Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

 

Osoby które kupowały "Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Spis treści

Dodaj do koszyka Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.