reklama - zainteresowany?

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - Onepress

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław
ISBN: 978-8-3756-1113-7
stron: 100, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 23,07 zł (poprzednio: 29,58 zł)
Oszczędzasz: 22% (-6,51 zł)

Dodaj do koszyka Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Tagi: E-biznes

Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google.

Te trzy elementy:

  • reklamę
  • internet
  • Google

łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.

Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.

Dodaj do koszyka Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Spis treści

Dodaj do koszyka Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.