Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - Onepress

ISBN: 978-8-3756-1113-7
stron: 100, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 23,07 zł (poprzednio: 29,58 zł)
Oszczędzasz: 22% (-6,51 zł)
Każda dziaÅ‚alność, każda usÅ‚uga i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzieÅ„ staje siÄ™ najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. JednoczeÅ›nie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google.
Te trzy elementy:
- reklamÄ™
- internet
łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.
Autorzy poradnika, zawodowo zwiÄ…zani z firmÄ… Google, w bardzo praktyczny i przystÄ™pny sposób pokazujÄ…, jak maÅ‚e i Å›rednie firmy mogÄ… zdobywać dziÄ™ki Google AdWords szerokie rzesze klientów.
Osoby które kupowały "Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw", wybierały także:
- Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku 93,13 zł, (14,90 zł -84%)
- 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)