Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - Onepress

Autor: Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław
ISBN: 978-8-3756-1113-7
stron: 100, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 23,07 zł (poprzednio: 29,58 zł)
Oszczędzasz: 22% (-6,51 zł)
ISBN: 978-8-3756-1113-7
stron: 100, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 23,07 zł (poprzednio: 29,58 zł)
Oszczędzasz: 22% (-6,51 zł)
Tagi: E-biznes
Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google.
Te trzy elementy:
- reklamę
- internet
łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.
Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.
Osoby które kupowały "Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)