reklama - zainteresowany?

Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy - Onepress

Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy
Autor: August Bullock
Tytuł oryginału: The Secret Sales Pitch: An Overview of Subliminal Advertising
TÅ‚umaczenie: Agnieszka Sobolewska
ISBN: 978-83-246-1390-8
stron: 248, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2008-07-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 67,00 zł

Dodaj do koszyka Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy

Tagi: Marketing | Perswazja i NLP

Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości

  • FascynujÄ…ce spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulujÄ… Twoim umysÅ‚em
  • ObowiÄ…zkowy podrÄ™cznik na zajÄ™cia z marketingu, psychologii i socjologii
  • Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi

Ukryte techniki, przyczajone chwyty

Cokolwiek sądzisz o reklamie podprogowej, nie można odmówić tej iluzji wykorzystywanej w środkach masowego przekazu niesłabnącej popularności. Oskarżana o stosowanie manipulacji, wyśmiewana jako mało skuteczna, uznawana za nielegalną - co takiego ma w sobie, że już od ponad czterystu lat budzi obawy i fascynację? Czy stale obecna na językach dyskutantów, w pracach naukowych albo debatach etycznych odnajduje swoje miejsce także w zakątkach Twojego umysłu? Jak silnie potrafi wpływać na Twoje decyzje, wybory i poglądy? I - co najważniejsze - dlaczego?

Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter. Często, igrając z ludzkimi emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych koszmarów. W dodatku obrazy z treściami podprogowymi, których znaczenie dociera wyłącznie do Twojej nieświadomości, rozbudzają Twoje najskrytsze lęki i nieujawnione fantazje. Ta książka przedstawia wiele przykładów takich reklam oraz psychologiczne zasady decydujące o ich skuteczności.

Odkryj najbardziej kontrowersyjnÄ… formÄ™ reklamy

  • OdwoÅ‚ania do pierwotnych instynktów - pożądania, seksu, bezpieczeÅ„stwa.
  • Bombardowanie ludzkiej podÅ›wiadomoÅ›ci skojarzeniami, dwuznacznoÅ›ciami i symbolami.
  • Sposoby na filtrowanie informacji.
  • Wykorzystywanie przekazu subliminalnego w komunikatach wizualnych i dźwiÄ™kowych.

Dodaj do koszyka Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy

 

Osoby które kupowały "Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywnoÅ›ci ludzi sukcesu

Dodaj do koszyka Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy

Spis treści

Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy -- spis treści

Rozdział 1. Głodny? Zjedz popcorn! Historia perswazji podprogowej (6)

Rozdział 2. Mama i ja to jedno. Naukowe podstawy sekretnego chwytu reklamowego (17)

Rozdział 3. Zderzenie przy pląsach. Odpieranie zaprzeczeń (109)

Rozdział 4. Niepokojące tabu. Odwaga spojrzenia (153)

Rozdział 5. Ukryte ja. Odbicie w podprogowym lustrze (171)

Rozdział 6. Tak, jak chcesz. Jak używać technik podprogowych (178)

Rozdział 7. Od la bamby do Internetu. Czarno na białym (200)

Posłowie (230)

Aneks A (231)

Aneks B (236)

Podziękowania (239)

Autorzy zdjęć i ilustracji (240)

Skorowidz (242)

Dodaj do koszyka Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.