Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy - Onepress
Tytuł oryginału: The Secret Sales Pitch: An Overview of Subliminal Advertising
TÅ‚umaczenie: Agnieszka Sobolewska
ISBN: 978-83-246-1390-8
stron: 248, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2008-07-09
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 67,00 zł
Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości
- Fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem
- Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii
- Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi
Ukryte techniki, przyczajone chwyty
Cokolwiek sądzisz o reklamie podprogowej, nie można odmówić tej iluzji wykorzystywanej w środkach masowego przekazu niesłabnącej popularności. Oskarżana o stosowanie manipulacji, wyśmiewana jako mało skuteczna, uznawana za nielegalną - co takiego ma w sobie, że już od ponad czterystu lat budzi obawy i fascynację? Czy stale obecna na językach dyskutantów, w pracach naukowych albo debatach etycznych odnajduje swoje miejsce także w zakątkach Twojego umysłu? Jak silnie potrafi wpływać na Twoje decyzje, wybory i poglądy? I - co najważniejsze - dlaczego?
Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter. Często, igrając z ludzkimi emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych koszmarów. W dodatku obrazy z treściami podprogowymi, których znaczenie dociera wyłącznie do Twojej nieświadomości, rozbudzają Twoje najskrytsze lęki i nieujawnione fantazje. Ta książka przedstawia wiele przykładów takich reklam oraz psychologiczne zasady decydujące o ich skuteczności.
Odkryj najbardziej kontrowersyjnÄ… formÄ™ reklamy
- Odwołania do pierwotnych instynktów - pożądania, seksu, bezpieczeństwa.
- Bombardowanie ludzkiej podświadomości skojarzeniami, dwuznacznościami i symbolami.
- Sposoby na filtrowanie informacji.
- Wykorzystywanie przekazu subliminalnego w komunikatach wizualnych i dźwiękowych.
Osoby które kupowały "Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)