reklama - zainteresowany?

Reklama internetowa - Onepress

Reklama internetowa
Autor: Agnieszka Leśniewska
ISBN: 83-246-0430-8
stron: 256, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2006-09-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Reklama internetowa

Tagi: E-biznes | Marketing

Stwórz klientowi jego własny świat

  • Widownia reklamowa -- kim sÄ… klienci w sieci
  • Nowe formy reklamy internetowej
  • Reklama online -- studium przypadku

Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność. Czas kontaktu klienta z reklamą online jest praktycznie nieograniczony. Umiejętnie korzystając z tego nowego, potężnego narzędzia, możesz przeprowadzić wszechstronną kampanię nie gorzej niż Bank BPH, Toyota, Nokia i inne opisane tutaj firmy, które odważnie wkroczyły do internetu i wciągnęły klientów w swoją przestrzeń wirtualną.

Z tej książki dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w internecie -- niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Poznasz formy przekazu online, korzyści, jakie przynosi, ale także jego ograniczenia. Dowiesz się, w jaki sposób znane marki i produkty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów. Autorka podpowiada:

  • kim sÄ… polscy internauci i jak reagujÄ… na reklamÄ™ w sieci,
  • jak dziaÅ‚ajÄ… nowe narzÄ™dzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe,
  • jak skonstruować skuteczny przekaz online,
  • jak skutecznie wykorzystać e-mailing,
  • jak okreÅ›lać profil klienta online,
  • jak pozycjonować ofertÄ™ firmy w wyszukiwarkach,
  • jak korzystać z różnych typów banerów internetowych.

Dodaj do koszyka Reklama internetowa

Spis treści

Reklama internetowa -- spis tre

Dodaj do koszyka Reklama internetowa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.