reklama - zainteresowany?

Reklama i reprezentacja - najważniejsze orzeczenia i interpretacje podatkowe - Onepress

Reklama i reprezentacja - najważniejsze orzeczenia i interpretacje podatkowe
ebook
Autor: Praca zbiorowa
ISBN: 978-83-269-4435-2
stron: 20, Format: ebook
Data wydania: 2015-11-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,99 zł

Dodaj do koszyka Reklama i reprezentacja - najważniejsze orzeczenia i interpretacje podatkowe

Tagi: Finanse

Z publikacji dowiesz siÄ™: 
 
czy marynarka z logo firmy może być kosztem podatkowym, 
czy spotkanie w restauracji z partnerami biznesowymi to firmowy koszt, 
czy alkohol podawany podczas służbowego lunchu może być kosztem uzyskania przychodu.

Dodaj do koszyka Reklama i reprezentacja - najważniejsze orzeczenia i interpretacje podatkowe

 

Osoby które kupowały "Reklama i reprezentacja - najważniejsze orzeczenia i interpretacje podatkowe", wybierały także:

  • Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone
  • PieniÄ…dze pÅ‚ynÄ… z duszy. Odzyskaj swoje wewnÄ™trzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomoÅ›ciach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • Blockchain i kryptowaluty. Kurs video. Zdecentralizowane finanse od podstaw
  • B

Dodaj do koszyka Reklama i reprezentacja - najważniejsze orzeczenia i interpretacje podatkowe

Spis treści

Reklama i reprezentacja - najważniejsze orzeczenia i interpretacje podatkowe eBook -- spis treści

Dla fiskusa reprezentacja to ksztaÅ‚towanie pozytywnego wizerunku firmy 

Marynarka z logo firmy może być kosztem podatkowym 
Spotkanie w restauracji z partnerami biznesowymi to firmowy koszt  
Alkohol podawany podczas sÅ‚użbowego lunchu może być kosztem podatkowym  
Koszty spotkaÅ„ biznesowych nie sÄ… reprezentacjÄ…  
Paliwo przekazane klientom w ramach akcji promocyjnej jest dla przedsiÄ™biorcy kosztem  
Rachunek za obiad z kontrahentem przedsiÄ™biorca zaliczy do kosztów podatkowych

Dodaj do koszyka Reklama i reprezentacja - najważniejsze orzeczenia i interpretacje podatkowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.