Reklama i jej ograniczenia - Onepress

ISBN: 978-8-3756-1182-3
stron: 196, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 34,21 zł (poprzednio: 44,43 zł)
Oszczędzasz: 23% (-10,22 zł)
Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególnoÅ›ci przepisy prawa regulujÄ…ce dziaÅ‚alność reklamowÄ… w Unii Europejskiej w kontekÅ›cie krajowych uregulowaÅ„ prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako podrÄ™cznik akademicki dla studentów kierunków ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. BÄ™dzie także interesujÄ…ca dla pracowników branży reklamowej.
Marzena BaraÅ„ska - doktor nauk humanistycznych, adiunkt w ZakÅ‚adzie Systemów Prasowych i Prawa Prasowego na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. UkoÅ„czyÅ‚a studia na kierunku nauki polityczne i dziennikarstwo specjalność dziennikarstwo, a także prawo na UAM. OdbyÅ‚a aplikacje: sÄ™dziowskÄ… i radcowskÄ…. Od wielu lat kieruje studiami podyplomowymi Public relations na UAM. W pracy naukowej i dydaktycznej koncentruje siÄ™ na problematyce dotyczÄ…cej funkcjonowania mediów na Å›wiecie oraz reglamentacji wolnoÅ›ci sÅ‚owa. Zainteresowania badawcze Autorki koncentrujÄ… siÄ™ zwÅ‚aszcza na regulacjach prawnych dotyczÄ…cych granic wolnoÅ›ci wypowiedzi gospodarczych, ze szczególnym uwzglÄ™dnieniem przekazów reklamowych i innych form oddziaÅ‚ywaÅ„ marketingowych w mediach elektronicznych (sponsoring, lokowanie produktów) oraz w prasie drukowanej. Jest autorkÄ… książki Sponsoring telewizyjny. Teoria i praktyka (2008), a także wielu artykuÅ‚ów.
Autorka od lat zajmuje siÄ™ prawem polskim i unijnym, zwiÄ…zanym z reklamÄ…. Ma liczne kontakty naukowe oraz biznesowe, praktyczne doÅ›wiadczenia, bardzo dobre rozeznanie w aktach normatywnych, orzecznictwie oraz literaturze z zakresu marketingu i reklamy. Od wielu lat prowadzi także zajÄ™cia z tej tematyki na studiach podyplomowych. () Zagadnienia omawiane w publikacji bÄ™dÄ… bez wÄ…tpienia interesujÄ…ce dla wielu segmentów potencjalnych odbiorców książki. Na pewno można do nich zaliczyć studentów szkóÅ‚ ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Książka bÄ™dzie także interesujÄ…ca dla pracowników dziaÅ‚ów marketingu i reklamy przedsiÄ™biorstw, a ponadto bÄ™dzie użyteczna dla kancelarii prawnych, zajmujÄ…cych siÄ™ wspóÅ‚pracÄ… z praktykami w sferze marketingu oraz dla agencji marketingowych i reklamowych. () Na szczególne podkreÅ›lenie zasÅ‚uguje bogate zestawienie aktów normatywnych oraz orzecznictwa. Dla wielu specjalistów zainteresowanych tÄ… tematykÄ… sÄ… to informacje bardzo przydatne, użyteczne, bezcenne.
Osoby które kupowały "Reklama i jej ograniczenia", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)