Reklama cyfrowa. Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych - Onepress

TÅ‚umaczenie: Karolina Jankowiak
ISBN: 978-83-8142-618-3
stron: 306, Format: ebook
Data wydania: 2020-02-28
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 36,02 zł (poprzednio: 44,47 zł)
Oszczędzasz: 19% (-8,45 zł)
W czasach, kiedy przeciÄ™tny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejÄ™tność sprawnego poruszania siÄ™ w Å›wiecie mediów cyfrowych jest kluczowa. CiÄ…gÅ‚a ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swojÄ… wiedzÄ™. W tym celu warto siÄ™gnąć po prezentowanÄ… książkÄ™, w której Andrew McStay z pasjÄ… analizuje dziaÅ‚ania reklamowe najwiÄ™kszych Å›wiatowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian.
Autor podkreÅ›la rolÄ™ kreatywnoÅ›ci, ale docenia też wkÅ‚ad sztucznej inteligencji w reklamÄ™; komentuje pozorny podziaÅ‚ miÄ™dzy technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestiÄ™ etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w Å›rodowisku cyfrowym. UwzglÄ™dniajÄ…c dynamikÄ™ zmian, ukazuje praktyczne dziaÅ‚ania, w których Å‚Ä…czy perspektywy branżowe i naukowe z inspirujÄ…cymi przykÅ‚adami.
Dużą zaletÄ… książki jest jej przejrzysty ukÅ‚ad – czytelnik może szybko przejść do interesujÄ…cych go zagadnieÅ„ i pominąć znane mu treÅ›ci. Nie jest też ona zamkniÄ™tÄ… wykÅ‚adniÄ… wiedzy, ale zachÄ™ca do rozważaÅ„ i realizacji wÅ‚asnych pomysÅ‚ów. To niezbÄ™dne źródÅ‚o informacji dla praktyków, a także idealny pad rÄ™cznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.
Osoby które kupowały "Reklama cyfrowa. Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)