reklama - zainteresowany?

Reklama cyfrowa. Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych - Onepress

Reklama cyfrowa. Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych
ebook
Autor: Andrew McStay
TÅ‚umaczenie: Karolina Jankowiak
ISBN: 978-83-8142-618-3
stron: 306, Format: ebook
Data wydania: 2020-02-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 36,02 zł (poprzednio: 44,47 zł)
Oszczędzasz: 19% (-8,45 zł)

Dodaj do koszyka Reklama cyfrowa. Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych

Tagi: Marketing

W czasach, kiedy przeciÄ™tny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejÄ™tność sprawnego poruszania siÄ™ w Å›wiecie mediów cyfrowych jest kluczowa. CiÄ…gÅ‚a ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swojÄ… wiedzÄ™. W tym celu warto siÄ™gnąć po prezentowanÄ… książkÄ™, w której Andrew McStay z pasjÄ… analizuje dziaÅ‚ania reklamowe najwiÄ™kszych Å›wiatowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian.

Autor podkreÅ›la rolÄ™ kreatywnoÅ›ci, ale docenia też wkÅ‚ad sztucznej inteligencji w reklamÄ™; komentuje pozorny podziaÅ‚ miÄ™dzy technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestiÄ™ etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w Å›rodowisku cyfrowym. UwzglÄ™dniajÄ…c dynamikÄ™ zmian, ukazuje praktyczne dziaÅ‚ania, w których Å‚Ä…czy perspektywy branżowe i naukowe z inspirujÄ…cymi przykÅ‚adami.

Dużą zaletÄ… książki jest jej przejrzysty ukÅ‚ad – czytelnik może szybko przejść do interesujÄ…cych go zagadnieÅ„ i pominąć znane mu treÅ›ci. Nie jest też ona zamkniÄ™tÄ… wykÅ‚adniÄ… wiedzy, ale zachÄ™ca do rozważaÅ„ i realizacji wÅ‚asnych pomysÅ‚ów. To niezbÄ™dne źródÅ‚o informacji dla praktyków, a także idealny pad rÄ™cznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.

Dodaj do koszyka Reklama cyfrowa. Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych

 

Osoby które kupowały "Reklama cyfrowa. Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Reklama cyfrowa. Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych

Spis treści

Dodaj do koszyka Reklama cyfrowa. Podręcznik. Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.