Reklama. Krótkie Wprowadzenie 15 - Onepress
Tłumaczenie: Tomasz Domański
ISBN: 978-83-8088-757-2
stron: 172, Format: ebook
Data wydania: 2018-07-20
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 15,86 zł (poprzednio: 19,83 zł)
Oszczędzasz: 20% (-3,97 zł)
> KRÓTKIE WPROWADZENIE
- książki, które zmieniają sposób myślenia!
Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny?
*
Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. - od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.
Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje.
Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.
Osoby które kupowały "Reklama. Krótkie Wprowadzenie 15", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
Reklama. Krótkie Wprowadzenie 15 eBook -- spis treści
Wprowadzenie 7
Spis ilustracji 9
1. Czym zajmuje się reklama? 11
2. Struktura przemysłu reklamowego 29
3. Reklamodawcy – płatnicy 45
4. Media: trąby reklamodawców 61
5. Agencje kreatywne: tworzenie nowych kampanii reklamowych 83
6. Agencje mediów: wydawanie pieniędzy klientów 105
7. Badania, badania, badania 119
8. Dobry, zły i brzydki 137
9. Rola reklamy w społeczeństwie 151
Lektury polecane 165
Indeks 169