reklama - zainteresowany?

Reklama. Krótkie Wprowadzenie 15 - Onepress

Reklama. Krótkie Wprowadzenie 15
ebook
Autor: Winston Fletcher
Tłumaczenie: Tomasz Domański
ISBN: 978-83-8088-757-2
stron: 172, Format: ebook
Data wydania: 2018-07-20
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 15,86 zł (poprzednio: 19,83 zł)
Oszczędzasz: 20% (-3,97 zł)

Dodaj do koszyka Reklama. Krótkie Wprowadzenie 15

Tagi: Marketing

> KRÓTKIE WPROWADZENIE

- książki, które zmieniają sposób myślenia!

Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny?

*

Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. - od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.

Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje.

Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.

Dodaj do koszyka Reklama. Krótkie Wprowadzenie 15

Spis treści

Dodaj do koszyka Reklama. Krótkie Wprowadzenie 15

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.