reklama - zainteresowany?

Reklama. Krótkie Wprowadzenie 15 - Onepress

Reklama. Krótkie Wprowadzenie 15
ebook
Autor: Winston Fletcher
Tłumaczenie: Tomasz Domański
ISBN: 978-83-8088-757-2
stron: 172, Format: ebook
Data wydania: 2018-07-20
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 15,86 zł (poprzednio: 19,83 zł)
Oszczędzasz: 20% (-3,97 zł)

Dodaj do koszyka Reklama. Krótkie Wprowadzenie 15

Tagi: Marketing

> KRÓTKIE WPROWADZENIE

- książki, które zmieniają sposób myślenia!

Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny?

*

Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. - od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.

Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje.

Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.

Dodaj do koszyka Reklama. Krótkie Wprowadzenie 15

Spis treści

Reklama. Krótkie Wprowadzenie 15 eBook -- spis treści

Wprowadzenie 7

Spis ilustracji 9

1. Czym zajmuje się reklama? 11

2. Struktura przemysłu reklamowego 29

3. Reklamodawcy – płatnicy 45

4. Media: trąby reklamodawców 61

5. Agencje kreatywne: tworzenie nowych kampanii reklamowych 83

6. Agencje mediów: wydawanie pieniędzy klientów 105

7. Badania, badania, badania 119

8. Dobry, zły i brzydki 137

9. Rola reklamy w społeczeństwie 151

Lektury polecane 165

Indeks 169

Dodaj do koszyka Reklama. Krótkie Wprowadzenie 15

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.