reklama - zainteresowany?

Rebranding - Onepress

Rebranding
ebook
Autor: Barbara Mróz-Gorgoń
ISBN: 9788301206147
stron: 344, Format: ebook
Data wydania: 2019-05-15
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 63,20 zł (poprzednio: 78,02 zł)
Oszczędzasz: 19% (-14,82 zł)

Dodaj do koszyka Rebranding

Tagi: Marketing

Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego. W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study. "Praca charakteryzuje się wielością wątków związanych pośrednio lub bezpośrednio z problematyką zmiany, strategią marki i rebrandingu. Autorka przywołuje liczne koncepcje teoretyczne i podaje wiele praktycznych przykładów strategii ze świata biznesu. () Przedstawiła również główne problemy stosowania rebrandingu, podsumowała kluczowe wyniki badań własnych i wskazała na implikacje menedżerskie i kierunki przyszłych badań." prof. dr hab. Adam Sagan "Podjętą tematykę należy uznać za istotną i aktualną (a nawet przyszłościową), zarówno z punktu widzenia rozwoju teorii zarządzania marką, zarządzania strategicznego, jak i z punktu widzenia praktyki gospodarczej. Fakt, iż autorka odnosi się do problematyki rebrandingu, uwzględniając nie tylko tradycyjne podejście pod kątem zarządzania marką, ale także szersze podejście strategiczne, uwzględniające zarządzanie zmianą w organizacji, stanowi nowe ujęcie problemu i wpływa na oryginalność publikacji." dr hab. inż. Magdalena Grębosz-Krawczyk, prof. Politechniki Łódzkiej "Książka doskonale wpisuje się w najnowsze trendy związane z rozwojem przedsiębiorstw, dotyczące rosnącego znaczenia wartości aktywów niematerialnych. Rebranding jest nieodłącznym składnikiem wzrostu każdej marki. Nowa gospodarka i tworzenie w niej wartości są oparte o fundamenty marketingu holistycznego. Dotyczy to również efektywnego zarządzania marką korporacyjną, dla której rebranding jest jedną z możliwości budowania przewagi konkurencyjnej. Autorka w ramach zrealizowanych badań potwierdza hipotezę, że istnieje korelacja pomiędzy skutecznością rebrandingu a czynnikami zarządczymi: wiedzy o rynku, integracji komunikacji marketingowej 360 stopni i partycypacyjnego stylu zarządzania. To obowiązkowa pozycja dla kadry zarządzającej i szefów marketingu." Jacek Kotarbiński, kotarbinski.com

Dodaj do koszyka Rebranding

Spis treści

Rebranding eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • O Autorce
  • Spis treści
  • Wstęp
  • I. Zarządzanie zmianą strategiczną perspektywa teoretyczna
    • 1.1. Zmiana definicja i ewolucja zmiany w organizacji
    • 1.2. Zarządzanie zmianą pojęcie, teorie i modele
    • 1.3. Zmiana strategiczna determinanty i znaczenie
    • 1.4. Uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne zmian w organizacji czynniki wyzwalające i hamujące zmiany w organizacji
  • 2. Rebranding w świetle teorii zarządzania i marketingu
    • 2.1. Marka korporacyjna w procesie brandingowym pojęcia podstawowe
    • 2.2. Definicje i formy rebrandingu
    • 2.3. Przesłanki rebrandingu
      • 2.3.1. Wewnętrzne motywy rebrandingu
      • 2.3.2. Zewnętrzne motywy rebrandingu
    • 2.4. Proces i modele rebrandingu
    • 2.5. Czynniki kształtujące skuteczność procesu rebrandingu
      • 2.5.1. Skuteczność rebrandingu pojęcie i pomiar
      • 2.5.2. Wiedza o rynku i jej znaczenie w procesie rebrandingu
      • 2.5.3. Komunikacja marketingowa w rebrandingu
      • 2.5.4. Koordynacja interesariuszy procesu rebrandingu
  • 3. Rebranding na polskim rynku w świetle badań jakościowych
    • 3.1. Opis badań i charakterystyka respondentów
      • 3.1.1. Szczegółowa charakterystyka respondentów i podmiotów reprezentowanych przez respondentów
      • 3.1.2. Charakterystyki rebrandingu wybranych przedsiębiorstw
    • 3.2. Rebranding i jego uwarunkowania
      • 3.2.1. Motywy rebrandingu
    • 3.3. Proces rebrandingu przebieg, czas trwania i uczestnicy procesu
    • 3.4. Czynniki skuteczności procesu rebrandingu w świetle badań jakościowych
      • 3.4.1. Wiedza i jej znaczenie w procesie rebrandingu
      • 3.4.2. Komunikacja marketingowa w procesie rebrandingu
      • 3.4.3. Koordynacja interesariuszy i styl zarządzania w procesie rebrandingu
    • 3.5. Wyniki badań jakościowych próba syntezy
  • 4. Rebranding w świetle badań ilościowych
    • 4.1. Charakterystyka procedury badawczej i projekt modelu pomiarowego
      • 4.1.1. Charakterystyka metody i próby badawczej
      • 4.1.2. Charakterystyka modelu pomiarowego
    • 4.2. Charakterystyka rebrandingu w badanych firmach na podstawie zebranych odpowiedzi
      • 4.2.1. Ogólne cechy rebrandingu
      • 4.2.2. Poziom wiedzy o rynku
      • 4.2.3. Integracja komunikacji marketingowej
      • 4.2.4. Partycypacyjny wymiar zarządzania
      • 4.2.5. Rynkowe skutki rebrandingu
      • 4.2.6. Bieżące relatywne wyniki firm
    • 4.3. Weryfikacja skal pomiarowych
      • 4.3.1. Współzależności pomiędzy konstruktami
  • Aneks
    • Załącznik 1 - Przypadki rebrandingu wybranych marek
      • ZOO Wrocław
      • InPost
      • Nest Bank
      • Mamut
      • Warta
      • Cyfrowy Polsat
      • Port Lotniczy Wrocław
      • Tygodnik Polityka
      • TIM
      • Work Service
      • mBank
    • Załącznik 2 - Scenariusz indywidualnego wywiadu pogłębionego
    • Załącznik 3 - Skale pomiarowe poszczególnych konstruktów
  • Summary
    • Management implications and future research
  • Bibliografia
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Rebranding

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.