reklama - zainteresowany?

Rachunkowość. Ewidencja i sprawozdawczość jako źródło informacji przy podejmowaniu trafnych decyzji ekonomicznych - Onepress

Rachunkowość. Ewidencja i sprawozdawczość jako źródło informacji przy podejmowaniu trafnych decyzji ekonomicznych
ebook
Autor: dr Jolanta Gadawska
ISBN: 978-83-7564-320-6
stron: 185, Format: ebook
Data wydania: 2011-11-18
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,75 zł (poprzednio: 35,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-5,25 zł)

Dodaj do koszyka Rachunkowość. Ewidencja i sprawozdawczość jako źródło informacji przy podejmowaniu trafnych decyzji ekonomicznych

Tagi: Finanse | Rachunkowość

Rachunkowość jest specyficznym językiem biznesu. Opanowanie zasad rachunkowości pozwala nie tylko ewidencjonować operacje gospodarcze, ale i tworzyć sprawozdania finansowe zgodne z Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości/Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej oraz je analizować.
W poniższej publikacji zaprezentowano wybrane zagadnienia z rachunkowości podmiotów gospodarczych. Uwzględniono MSR i MSSF oraz przepisy krajowe. Praca ta zawiera przykłady, pytania testowe i zadania, które mogą być wykorzystane na ćwiczeniach.

Dodaj do koszyka Rachunkowość. Ewidencja i sprawozdawczość jako źródło informacji przy podejmowaniu trafnych decyzji ekonomicznych

 

Osoby które kupowały "Rachunkowość. Ewidencja i sprawozdawczość jako źródło informacji przy podejmowaniu trafnych decyzji ekonomicznych", wybierały także:

  • Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post
  • PieniÄ…dze pÅ‚ynÄ… z duszy. Odzyskaj swoje wewnÄ™trzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomoÅ›ciach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • B
  • Jak inwestowa

Dodaj do koszyka Rachunkowość. Ewidencja i sprawozdawczość jako źródło informacji przy podejmowaniu trafnych decyzji ekonomicznych

Spis treści

Dodaj do koszyka Rachunkowość. Ewidencja i sprawozdawczość jako źródło informacji przy podejmowaniu trafnych decyzji ekonomicznych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.