reklama - zainteresowany?

Pytania i twierdzenia w języku angielskim nowatorską metodą - Onepress

Pytania i twierdzenia w języku angielskim nowatorską metodą
ebook
Autor: Radosław Więckowski
ISBN: 978-83-947202-5-4
stron: 122, Format: ebook
Data wydania: 2019-01-23
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 28,74 zł (poprzednio: 38,32 zł)
Oszczędzasz: 25% (-9,58 zł)

Dodaj do koszyka Pytania i twierdzenia w języku angielskim nowatorską metodą

Tagi: Angielski

• Nacisk na najważniejszÄ… umiejÄ™tność jÄ™zykowÄ…, jakÄ… jest formuÅ‚owanie pytaÅ„

• Obszerna i syntetyczna prezentacja pytaÅ„ we wszystkich czasach w szerokiej palecie kontekstów, w tym pytania z czasownikami modalnymi

 

• Ciekawa metoda nauki z wykorzystaniem kropek:

Co • ona przeczytaÅ‚a? What did she read?

Co • ona czytaÅ‚a? What was she reading?

 

• Zestawienie pytaÅ„ w ćwiczeniach kontrastujÄ…cych:

Who danced with you? Kate did.

Who did you dance with? I danced with Kate.

 

• Trudniejsze zagadnienia wyjaÅ›nione na prostych przykÅ‚adach:

Has she bought Christmas cards yet? Czy już kupiła kartki świąteczne?

Has she bought Christmas cards already? Już teraz kupiła kartki świąteczne?

Is she happy though? Tylko czy ona jest szczęśliwa?

 

• Uniwersalny i nieodzowny suplement do innych podrÄ™czników na wszystkich poziomach zaawansowania

 

 

Dodaj do koszyka Pytania i twierdzenia w języku angielskim nowatorską metodą

 

Osoby które kupowały "Pytania i twierdzenia w języku angielskim nowatorską metodą ", wybierały także:

  • English 4 IT. Praktyczny kurs j
  • ASAP. Jak nauczyć siÄ™ jÄ™zyka obcego tak szybko, jak to możliwe
  • Angielski dla specjalist
  • Zyskaj angielski akcent. Kurs video. Trening wymowy
  • Jak lepiej pisać po angielsku. Kurs video. Teksty formalne, urzÄ™dowe i techniczne

Dodaj do koszyka Pytania i twierdzenia w języku angielskim nowatorską metodą

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Pytania i twierdzenia w języku angielskim nowatorską metodą

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.