reklama - zainteresowany?

Public relations - Onepress

Public relations
Autor: Bussey Cathy
Tłumaczenie: Sawicki Jarosław
ISBN: 978-8-3208-2054-6
stron: 162, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 35,49 zł (poprzednio: 44,36 zł)
Oszczędzasz: 20% (-8,87 zł)

Dodaj do koszyka Public relations

Tagi: Marketing | Public Relations

Dobra reputacja ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa na rynku. Co jednak zrobić, gdy ma się mnóstwo świetnych pomysłów, ale brakuje pieniędzy? Jak Firma może powiadomić klientów o swoim istnieniu, gdy nie stać jej na działania marketingowe i akcje promocyjne?

W niniejszej książce pokazano, jak zdobyć rozgłos bez większych nakładów finansowych. W Public relations omówiono wszelkie aspekty PR, począwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materiałów informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie mediów społecznościowych, a skończywszy na realizacji różnych kampanii PR. Książka zawiera mnóstwo doskonałych przykładów i cennych wskazówek pochodzących od ludzi, którzy na co dzień mają styczność z branżą PR. Czytelnik znajdzie w niej wszystko, co jest potrzebne, by zaistnieć w mediach z dobrym skutkiem.

Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się PR, marketingiem, promocja, reklamą, a także dla menedżerów i przedsiębiorców

Dodaj do koszyka Public relations

Spis treści

Dodaj do koszyka Public relations

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.