Public relations - Onepress

Tłumaczenie: Sawicki Jarosław
ISBN: 978-8-3208-2054-6
stron: 162, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 35,49 zł (poprzednio: 44,36 zł)
Oszczędzasz: 20% (-8,87 zł)
Dobra reputacja ma kluczowe znaczenie, jeÅ›li chodzi o przetrwanie i rozwój przedsiÄ™biorstwa na rynku. Co jednak zrobić, gdy ma siÄ™ mnóstwo Å›wietnych pomysÅ‚ów, ale brakuje pieniÄ™dzy? Jak Firma może powiadomić klientów o swoim istnieniu, gdy nie stać jej na dziaÅ‚ania marketingowe i akcje promocyjne?
W niniejszej książce pokazano, jak zdobyć rozgÅ‚os bez wiÄ™kszych nakÅ‚adów finansowych. W Public relations omówiono wszelkie aspekty PR, poczÄ…wszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materiaÅ‚ów informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, a skoÅ„czywszy na realizacji różnych kampanii PR. Książka zawiera mnóstwo doskonaÅ‚ych przykÅ‚adów i cennych wskazówek pochodzÄ…cych od ludzi, którzy na co dzieÅ„ majÄ… styczność z branżą PR. Czytelnik znajdzie w niej wszystko, co jest potrzebne, by zaistnieć w mediach z dobrym skutkiem.
Książka jest przeznaczona dla osób zajmujÄ…cych siÄ™ PR, marketingiem, promocja, reklamÄ…, a także dla menedżerów i przedsiÄ™biorców
Osoby które kupowały "Public relations", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)