reklama - zainteresowany?

Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju - Onepress

Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
ebook
Autor: Dariusz Tworzydło, Jerzy Olędzki
ISBN: 978-8-3011-7920-5
stron: 360, Format: ebook
Data wydania: 2015-07-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 43,92 zł (poprzednio: 54,22 zł)
Oszczędzasz: 19% (-10,30 zł)

Dodaj do koszyka Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju

Tagi: Marketing | Public Relations | ZarzÄ…dzanie

Public relations – biaÅ‚a czy czarna magia zarzÄ…dzania?

PodrÄ™cznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszÄ… wiedzÄ™ o funkcjach i roli spoÅ‚ecznej peÅ‚nionej przez PR. Inicjuje nowÄ… w polskiej literaturze dyskusjÄ™ o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania spoÅ‚ecznego. Poszczególne rozdziaÅ‚y zawierajÄ… autentyczne, zaczerpniÄ™te bezpoÅ›rednio z praktyki, przykÅ‚ady różnych dziaÅ‚aÅ„ i zachowaÅ„ specjalistów PR, obrazujÄ…ce tezy omawiane w tekstach, a koÅ„czÄ… siÄ™ spisem zalecanej literatury oraz zestawem pytaÅ„, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w treÅ›ci danego rozdziaÅ‚u.

Poza podstawową wiedzą z dziedziny PR, podręcznik ten prezentuje zagadnienia dotychczas pomijane lub omawiane bardzo pobieżnie w polskiej literaturze przedmiotu, np.: psychospołeczne podstawy PR, odpowiedzialność i etyka, wewnętrzny PR, PR w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych oraz finansowych i giełdowych.

ZespóÅ‚ autorski:

Dodatkowym atutem podrÄ™cznika jest zespóÅ‚ autorski, który tworzÄ… wybitni specjaliÅ›ci-naukowcy, wywodzÄ…cy siÄ™ z kilku polskich oÅ›rodków akademickich oraz praktycy od wielu lat dziaÅ‚ajÄ…cy i odnoszÄ…cy sukcesy w dziedzinie PR. TworzÄ… go: Anna Adamus-MatuszyÅ„ska, Ewa Hope, Barbara Iwankiewicz-Rak, Wojciech JabÅ‚oÅ„ski, MichaÅ‚ MacierzyÅ„ski, WiesÅ‚aw MacierzyÅ„ski, Jerzy OlÄ™dzki, Beata PaczyÅ„ska, Waldemar Rydzak, Andrzej Stolarczyk, Aneta SzymaÅ„ska, Andrzej ÅšwiÄ…tecki, Jacek TrÄ™becki, PaweÅ‚ Trochimiuk, Dariusz TworzydÅ‚o.

Adresaci książki:

PodrÄ™cznik adresowany jest do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarzÄ…dzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji spoÅ‚ecznej, politologii oraz innych nauk spoÅ‚ecznych i studiów specjalistycznych z zakresu PR. Stanowi również uzupeÅ‚nienie teoretycznej wiedzy dla praktyków zajmujÄ…cych siÄ™ kreowaniem wizerunku w firmach i organizacjach oraz ich komunikacjÄ… ze spoÅ‚eczeÅ„stwem.

Dodaj do koszyka Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju

 

Osoby które kupowały "Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju

Spis treści

Public relations. Znaczenie spo

Dodaj do koszyka Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.