Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju - Onepress
ISBN: 978-8-3011-7920-5
stron: 360, Format: ebook
Data wydania: 2015-07-08
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 43,92 zł (poprzednio: 54,22 zł)
Oszczędzasz: 19% (-10,30 zł)
Public relations – biaÅ‚a czy czarna magia zarzÄ…dzania?
PodrÄ™cznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszÄ… wiedzÄ™ o funkcjach i roli spoÅ‚ecznej peÅ‚nionej przez PR. Inicjuje nowÄ… w polskiej literaturze dyskusjÄ™ o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania spoÅ‚ecznego. Poszczególne rozdziaÅ‚y zawierajÄ… autentyczne, zaczerpniÄ™te bezpoÅ›rednio z praktyki, przykÅ‚ady różnych dziaÅ‚aÅ„ i zachowaÅ„ specjalistów PR, obrazujÄ…ce tezy omawiane w tekstach, a koÅ„czÄ… siÄ™ spisem zalecanej literatury oraz zestawem pytaÅ„, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w treÅ›ci danego rozdziaÅ‚u.
Poza podstawową wiedzą z dziedziny PR, podręcznik ten prezentuje zagadnienia dotychczas pomijane lub omawiane bardzo pobieżnie w polskiej literaturze przedmiotu, np.: psychospołeczne podstawy PR, odpowiedzialność i etyka, wewnętrzny PR, PR w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych oraz finansowych i giełdowych.
ZespóÅ‚ autorski:
Dodatkowym atutem podrÄ™cznika jest zespóÅ‚ autorski, który tworzÄ… wybitni specjaliÅ›ci-naukowcy, wywodzÄ…cy siÄ™ z kilku polskich oÅ›rodków akademickich oraz praktycy od wielu lat dziaÅ‚ajÄ…cy i odnoszÄ…cy sukcesy w dziedzinie PR. TworzÄ… go: Anna Adamus-MatuszyÅ„ska, Ewa Hope, Barbara Iwankiewicz-Rak, Wojciech JabÅ‚oÅ„ski, MichaÅ‚ MacierzyÅ„ski, WiesÅ‚aw MacierzyÅ„ski, Jerzy OlÄ™dzki, Beata PaczyÅ„ska, Waldemar Rydzak, Andrzej Stolarczyk, Aneta SzymaÅ„ska, Andrzej ÅšwiÄ…tecki, Jacek TrÄ™becki, PaweÅ‚ Trochimiuk, Dariusz TworzydÅ‚o.
Adresaci książki:
PodrÄ™cznik adresowany jest do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarzÄ…dzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji spoÅ‚ecznej, politologii oraz innych nauk spoÅ‚ecznych i studiów specjalistycznych z zakresu PR. Stanowi również uzupeÅ‚nienie teoretycznej wiedzy dla praktyków zajmujÄ…cych siÄ™ kreowaniem wizerunku w firmach i organizacjach oraz ich komunikacjÄ… ze spoÅ‚eczeÅ„stwem.
Osoby które kupowały "Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)