reklama - zainteresowany?

Public Relations w Internecie - Onepress

Public Relations w Internecie
Autor: Jerzy P. Szyfter
ISBN: 83-7361-673-X
stron: 180, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2005-01-20
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Public Relations w Internecie

Tagi: E-biznes | Public Relations

  • Poznaj zasady PR, zaprojektuj odpowiedniÄ… witrynÄ™ WWW i internetowe biuro prasowe
  • Stwórz i wypromuj witrynÄ™ swojej firmy i monitoruj jej aktywność
  • Wykorzystaj grupy dyskusyjne, newslettery i komunikatory

Rozwój internetu dokonał przełomu w komunikacji społecznej. Ci, którzy potrafią odpowiednio wykorzystać jego możliwości, szybko zyskują przewagę na tymi, którzy nie dostrzegają jego potencjału. Dzięki swojej dostępności i rozpowszechnieniu internet stał się głównym narzędziem przesyłu informacji. W świecie biznesu dobra komunikacja zawsze odgrywała ważną rolę, jednak wraz z nastaniem ery Internetu -- stała się kluczową przesłanką sukcesu.

"Public relations w internecie" to książka dla wszystkich tych, którzy zauważyli, że codzienne surfowanie po internecie stało się całkowicie naturalnym i chcą wykorzystać ten fakt do stworzenia wizerunku nowoczesnej firmy. Przedstawia na rzeczywistych przykładach zasady publikowania zarówno na stronach WWW, jak i na grupach dyskusyjnych czy w internetowych biurach prasowych informacji o firmie i jej działaniach.

  • Strategie PR w internecie
  • Witryny WWW i internetowe biura prasowe
  • Pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach
  • Monitorowanie sieci i wyszukiwanie informacji
  • Grupy dyskusyjne
  • Netykieta -- internetowy savoir-vivre.

Aby swobodnie poruszać się w sieci i osiągać zamierzone cele, musisz poznać jej specyfikę. Po lekturze tej książki internet nie będzie miał przed Tobą tajemnic.

Jeśli Twoja firma jest niewidoczna w internecie to jakby nie było jej wcale!

Dodaj do koszyka Public Relations w Internecie

Spis treści

Public Relations w Internecie -- spis tre

Dodaj do koszyka Public Relations w Internecie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.