reklama - zainteresowany?

Psychologiczne mechanizmy reklamy - Onepress

Psychologiczne mechanizmy reklamy
Autor: Doliński Dariusz
ISBN: 978-8-3748-9344-2
stron: 320, okładka: twarda
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,77 zł (poprzednio: 49,73 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,96 zł)

Dodaj do koszyka Psychologiczne mechanizmy reklamy

Tagi: Marketing | Sprzedaż

Nieszablonowa książka Dariusza Dolińskiego ukazuje reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie człowieka.

Autor, wybitny psycholog spoÅ‚eczny, wyjÄ…tkowo przystÄ™pnym, barwnym, peÅ‚nym przykÅ‚adów i anegdot jÄ™zykiem opisuje nawet bardzo skomplikowane zjawiska, osadzajÄ…c je w powszechnie uznawanych teoriach wspóÅ‚czesnej psychologii.

Dodaj do koszyka Psychologiczne mechanizmy reklamy

 

Osoby które kupowały "Psychologiczne mechanizmy reklamy", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Psychologiczne mechanizmy reklamy

Spis treści

Dodaj do koszyka Psychologiczne mechanizmy reklamy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.