Psychologiczne mechanizmy reklamy - Onepress
Autor: Doliński Dariusz
ISBN: 978-8-3748-9344-2
stron: 320, okładka: twarda
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 42,77 zł (poprzednio: 49,73 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,96 zł)
ISBN: 978-8-3748-9344-2
stron: 320, okładka: twarda
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 42,77 zł (poprzednio: 49,73 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,96 zł)
Nieszablonowa książka Dariusza Dolińskiego ukazuje reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie człowieka.
Autor, wybitny psycholog spoÅ‚eczny, wyjÄ…tkowo przystÄ™pnym, barwnym, peÅ‚nym przykÅ‚adów i anegdot jÄ™zykiem opisuje nawet bardzo skomplikowane zjawiska, osadzajÄ…c je w powszechnie uznawanych teoriach wspóÅ‚czesnej psychologii.
Osoby które kupowały "Psychologiczne mechanizmy reklamy", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)