reklama - zainteresowany?

Psychologia sukcesu + CD - Onepress

Psychologia sukcesu + CD
Autor: Waitley Denis
ISBN: 978-8-3264-1443-5
stron: 418, okładka: twarda
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 213,43 zł (poprzednio: 248,17 zł)
Oszczędzasz: 14% (-34,74 zł)

Dodaj do koszyka Psychologia sukcesu + CD

Tagi: Coaching | Kompetencje osobiste | Motywacja | Rozwój osobisty | Twoja kariera

Zestaw szkoleniowy autorstwa Denisa Waitleya, eksperta w dziedzinie rozwijania motywacji, zwiększania efektywności i wykorzystywania osobistego potencjału, zawiera fundamentalne psychologiczne zasady osiągania sukcesu. Przeznaczony jest zarówno dla trenerów i coachów do wykorzystania podczas sesji szkoleniowych, jak i osób pragnących samodzielnie poznać sposoby samodoskonalenia i rozwoju w życiu zawodowym i prywatnym.

Publikacja zachęca uczestników szkoleń do aktywności, krytycznego myślenia i odkrywania swoich zainteresowań, umiejętności, potrzeb, a także do kształtowania poczucia własnej wartości i pozytywnego myślenia oraz budowania satysfakcjonujących relacji z innymi ludźmi. Zawiera informacje o samodyscyplinie i automotywacji jako narzędziach, które są niezbędne do osiągnięcia wyznaczonych celów. Podejmuje ważne tematy zarządzania czasem i pieniędzmi, komunikacji i kształtowania pozytywnych relacji z otoczeniem, a także zagadnienia rozwoju zawodowego, przedstawiając koncepcje związane ze środowiskiem pracy, sposoby radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania konfliktów.

Dodaj do koszyka Psychologia sukcesu + CD

 

Osoby które kupowały "Psychologia sukcesu + CD", wybierały także:

  • Insight. Droga do mentalnej dojrzałości
  • 77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II
  • Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy
  • Silny bez krzywdy. Jak zbudowa

Dodaj do koszyka Psychologia sukcesu + CD

Spis treści

Dodaj do koszyka Psychologia sukcesu + CD

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.