reklama - zainteresowany?

Psychologia dostatku, czyli jak siÄ™ buduje finansowÄ… prosperity - Onepress

Psychologia dostatku, czyli jak siÄ™ buduje finansowÄ… prosperity
Autor: Charles Richards
Tytuł oryginału: The Psychology of Wealth: Understand Your Relationship with Money and Achieve Prosperity
TÅ‚umaczenie: Katarzyna Rojek
ISBN: 978-83-246-5684-4
stron: 208, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2013-07-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Psychologia dostatku, czyli jak siÄ™ buduje finansowÄ… prosperity

Tagi: Finanse

Przystępnie napisana Psychologia dostatku zawiera komplet informacji o umiejętnościach i postawach, które są niezbędne do odniesienia sukcesu. Każdy może zapracować na swój własny dobrobyt, a doktor Charles Richards pokazuje, jak to zrobić.
Donald J. Trump

Terapia dla Twojego portfela

  • Dlaczego niektórzy ludzie caÅ‚y czas uważajÄ…, że majÄ… za maÅ‚o pieniÄ™dzy, i ciÄ…gle siÄ™ o nie bojÄ…, a inni czujÄ…, że żyjÄ… w dostatku, bez wzglÄ™du na wysokość salda na rachunku bankowym?
  • Z jakich powodów niektórzy z nas drżą na myÅ›l o wyznaczaniu celów finansowych, a inni podchodzÄ… do tego z entuzjazmem i pewnoÅ›ciÄ… siebie?
  • Czy istniejÄ… jakieÅ› gÅ‚Ä™biej ukryte cechy charakteru albo zachowania nawykowe charakteryzujÄ…ce psychologiÄ™ dostatku i czy można siÄ™ ich nauczyć?
  • Czy ludzie, którzy wiodÄ… bogate (w sensie niematerialnym) życie, mogÄ… nam w tym pomóc?

Odpowiedzi na wszystkie te pytania oraz szereg innych psychologicznych dylematów dostarczy Ci ta fascynujÄ…ca książka. PowstaÅ‚a ona na podstawie doÅ›wiadczeÅ„ ludzi, którzy majÄ… zdrowy stosunek do pieniÄ™dzy, a zatem praktykujÄ… psychologiÄ™ ekonomicznÄ… na co dzieÅ„. Znajdziesz tu także solidne podstawy teoretyczne, wypracowane w drodze dyskusji ze specjalistami w dziedzinie finansów — profesorami, prawodawcami, konsultantami i doradcami kredytowymi. Na kanwie tych poszukiwaÅ„ autor pokaże Ci, jak sam możesz wypracować wÅ‚aÅ›ciwy stosunek do pieniÄ™dzy oraz zbudować bogate i satysfakcjonujÄ…ce życie.

I żyli dÅ‚ugo i dostatnio…


Dr Charles Richards jest doktorem psychologii klinicznej, autorem różnych publikacji oraz licencjonowanym psychoterapeutÄ…, prowadzÄ…cym prywatnÄ… praktykÄ™. Współpracuje jako trener i coach z pracownikami szczebla kierowniczego firm z listy „Fortune 100” w zakresie zarzÄ…dzania i przywództwa w Center for Creative Leadership w La Jolla. WÅ›ród jego klientów sÄ… pracownicy takich firm, jak General Motors, IBM, Apple, Motorola, SAP, Qualcomm, Whirlpool, Honda i Sony. Richards mieszka w San Diego w stanie Kalifornia. www.thepsychologyofwealth.com

Dodaj do koszyka Psychologia dostatku, czyli jak siÄ™ buduje finansowÄ… prosperity

 

Osoby które kupowały "Psychologia dostatku, czyli jak się buduje finansową prosperity", wybierały także:

  • Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone
  • PieniÄ…dze pÅ‚ynÄ… z duszy. Odzyskaj swoje wewnÄ™trzne bogactwo
  • Zarabiaj na nieruchomoÅ›ciach. Praktyczny poradnik, jak kupić, wyremontować i wynająć mieszkanie
  • Blockchain i kryptowaluty. Kurs video. Zdecentralizowane finanse od podstaw
  • B

Dodaj do koszyka Psychologia dostatku, czyli jak siÄ™ buduje finansowÄ… prosperity

Spis treści

Psychologia dostatku, czyli jak się buduje finansową prosperity -- spis treści

Podziękowania (7)

ZÅ‚ote schody (11)

Rozdział 1. Definicja dobrobytu (15)

Rozdział 2. Ewolucja pojęcia dobrobytu (35)

Rozdział 3. Jak rozpoznać własne marzenia (53)

Rozdział 4. Samoocena i jej wpływ na poczucie dobrobytu (73)

RozdziaÅ‚ 5. Kropla, która drąży skaÅ‚Ä™ (91)

Rozdział 6. Kupujemy wartość (107)

Rozdział 7. Świadome życie (123)

Rozdział 8. Moc odwzajemniania (139)

Rozdział 9. Faza przejściowa (155)

Rozdział 10. Nowy obraz dobrobytu (173)

Rozdział 11. Gdzie postawić stopę (187)

Zakończenie. Cały słoń (203)

Zagadnienia do dyskusji (205)

O autorze (207)

Dodaj do koszyka Psychologia dostatku, czyli jak siÄ™ buduje finansowÄ… prosperity

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.