reklama - zainteresowany?

Psychologia dla trenerów - Onepress

Psychologia dla trenerów
Autor: Jarmuż Sławomir, Kossowska Małgorzata, Witkowski Tomasz
ISBN: 978-8-3809-2849-7
stron: 272, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 67,72 zł (poprzednio: 78,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-11,02 zł)

Dodaj do koszyka Psychologia dla trenerów

Ostatnimi czasy zawód trenera zdobył sobie ogromną popularność i jednocześnie uznanie społeczne. Jest profesją, która wymaga łączenia wiedzy merytorycznej, będącej przedmiotem szkoleń, z umiejętnościami społecznymi. W książce w nowatorski sposób przedstawiono, jak zastosować wiedzę psychologiczną w praktyce szkoleniowej. Jan Trenerski, główny bohater książki, na własnych błędach uczy się, jakie są prawidłowości pracy z grupą oraz jak w przygotowaniu treści szkoleniowych wykorzystać wiedzę o procesie uczenia się, o różnicach między ludźmi w sposobach uczenia się i zapamiętywania, o motywacji i problematyce osobowości człowieka. Autorzy mają doświadczenie zarówno trenerskie, jak i akademickie. W książce omawiają szczegółowo: - koncepcje psychologiczne, które pozwalają zrozumieć mechanizmy aktywizowania zachowań ludzi, co pomoże trenerom radzić sobie z brakiem zaangażowania uczestników szkoleń, - mechanizmy funkcjonowania grupy (role grupowe, struktura grupy, przywództwo), - genezę emocji oraz ich związek z motywacją i osobowością, - sposoby radzenia sobie z emocjami w kontaktach z grupami szkoleniowymi. Czytelnik znajdzie tu również wiedzę o procesie komunikacji, modelach komunikacji, a także o samokontroli. Książkę zamyka rozdział na temat etyki w działalności szkoleniowej.

Dodaj do koszyka Psychologia dla trenerów

 

Osoby które kupowały "Psychologia dla trenerów", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Psychologia dla trenerów

Spis treści

Dodaj do koszyka Psychologia dla trenerów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.