reklama - zainteresowany?

Psychografia konsumentów - Onepress

Psychografia konsumentów
Autor: Wójcik Paweł
ISBN: 978-8-3635-6685-2
stron: 232, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 35,81 zł (poprzednio: 46,51 zł)
Oszczędzasz: 23% (-10,70 zł)

Dodaj do koszyka Psychografia konsumentów

Tagi: Marketing


UmysÅ‚ konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciaÅ‚aby zdobyć klucz – dajÄ…cy dostÄ™p do panelu zarzÄ…dzajÄ…cego jego emocjami i wyborami. MajÄ…c Å›wiadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierujÄ… siÄ™ konsumenci. 

PaweÅ‚ Wójcik, rozkÅ‚ada na czynniki pierwsze wiedzÄ™ z zakresu psychografii konsumenta, popartÄ… praktycznymi przykÅ‚adami, dziÄ™ki którym zdecydowanie Å‚atwiej zrozumieć zawiÅ‚ość psychiki i przyczyn, które wywoÅ‚ujÄ… okreÅ›lone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest Å›wiadomy. I wÅ‚aÅ›nie dziÄ™ki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpÅ‚ywać na zachowania konsumenta wynikajÄ…ce z jego uÅ›wiadomionych i nieuÅ›wiadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiÄ…gnąć zamierzone cele marketingowe.

Znajomość psychiki konsumenta to przyszÅ‚ość marketingu. Kto zrobi to pierwszy – dotrze do niego najskuteczniej!

Dodaj do koszyka Psychografia konsumentów

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Psychografia konsumentów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.