reklama - zainteresowany?

Psychografia konsumentów - Onepress

Psychografia konsumentów
Autor: Wójcik Paweł
ISBN: 978-8-3635-6685-2
stron: 232, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 35,81 zł (poprzednio: 46,51 zł)
Oszczędzasz: 23% (-10,70 zł)

Dodaj do koszyka Psychografia konsumentów

Tagi: Marketing


Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz – dający dostęp do panelu zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci. 

Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe.

Znajomość psychiki konsumenta to przyszłość marketingu. Kto zrobi to pierwszy – dotrze do niego najskuteczniej!

Dodaj do koszyka Psychografia konsumentów

Spis treści

Dodaj do koszyka Psychografia konsumentów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.