Psychografia konsumentów - Onepress

ISBN: 978-8-3635-6685-2
stron: 232, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 35,81 zł (poprzednio: 46,51 zł)
Oszczędzasz: 23% (-10,70 zł)
UmysÅ‚ konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciaÅ‚aby zdobyć klucz – dajÄ…cy dostÄ™p do panelu zarzÄ…dzajÄ…cego jego emocjami i wyborami. MajÄ…c Å›wiadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierujÄ… siÄ™ konsumenci.
PaweÅ‚ Wójcik, rozkÅ‚ada na czynniki pierwsze wiedzÄ™ z zakresu psychografii konsumenta, popartÄ… praktycznymi przykÅ‚adami, dziÄ™ki którym zdecydowanie Å‚atwiej zrozumieć zawiÅ‚ość psychiki i przyczyn, które wywoÅ‚ujÄ… okreÅ›lone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest Å›wiadomy. I wÅ‚aÅ›nie dziÄ™ki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpÅ‚ywać na zachowania konsumenta wynikajÄ…ce z jego uÅ›wiadomionych i nieuÅ›wiadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiÄ…gnąć zamierzone cele marketingowe.
Znajomość psychiki konsumenta to przyszÅ‚ość marketingu. Kto zrobi to pierwszy – dotrze do niego najskuteczniej!
Osoby które kupowały "Psychografia konsumentów", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)