reklama - zainteresowany?

Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie - Onepress

Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie
ebook
Autor: Robert Kozielski
ISBN: 978-83-8220-281-6
stron: 406, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,92 zł (poprzednio: 35,62 zł)
Oszczędzasz: 16% (-5,70 zł)

Dodaj do koszyka Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

Tagi: Marketing

Ostatnie lata przyniosÅ‚y prawdziwÄ… eksplozjÄ™ nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. DowodzÄ… one jak żywÄ…, ewoluujÄ…cÄ… i podlegajÄ…cÄ… trendom jest sfera biznesu i zarzÄ…dzania. Marketing czÄ™sto ulega modom i jest podatny na Å‚atwe wyjaÅ›nienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywoÅ‚uje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – czÄ™sto deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i okreÅ›lenie jego przyszÅ‚oÅ›ci mogÄ… dokonać siÄ™ jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieÅ›ci dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolÄ… zarówno docenić wspóÅ‚czesny marketing, jak i poznać marketing jutra.

Dodaj do koszyka Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

 

Osoby które kupowały "Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywnoÅ›ci ludzi sukcesu

Dodaj do koszyka Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

Spis treści

Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie eBook -- spis treści

Wprowadzenie – w poszukiwaniu tożsamoÅ›ci marketingu       7

 

Rozdział I

MichaÅ‚ Moneta             13

    1. Content marketing              13
    2. Customer journey 27
    3. Growth hacker marketing                43
    4. Insight klienta        52
    5. Lean Startup           66
    6. Marketing lateralny             75
    7. Marketing automation      85
    8. Performance marketing    98
    9. Propozycja wartoÅ›ci            110
    10. Realtime marketing        123
    11. Strategia bÅ‚Ä™kitnego oceanu         134

 

Rozdział II

Agata MatuszewskaKubicz   149

    1. Crowdsourcing      149
    2. Employer branding              157
    3. Marketing wartoÅ›ci              167
    4. Marketing wewnÄ™trzny     175
    5. UczÄ…ca siÄ™ organizacja        185
    6. ZarzÄ…dzanie miÄ™dzypokoleniowe  195
    7. Zwinna organizacja              206

 

Rozdział III

Agata MardoszGrabowska    215

    1. Design thinking      215
    2. Ekonomia wspóÅ‚dzielenia 224
    3. Marketing partnerski (marketing relacji)   233
    4. Marketing sensoryczny      242
    5. WspóÅ‚tworzenie wartoÅ›ci i otwarta innowacja       251
    6. ZarzÄ…dzanie doÅ›wiadczeniami klientów      261

 

Rozdział IV

Magdalena KaliÅ„skaKula       269

    1. Badania etnograficzne        269
    2. Grywalizacja            281
    3. Neuromarketing   295
    4. Omnichannel          309

 

Rozdział V

Dominika KaczorowskaSpychalska    321

    1. Blockchain                321
    2. Influencer marketing          334
    3. Internet Rzeczy     345
    4. Rzeczywistość rozszerzona i rzeczywistość wirtualna           357

 

ZakoÅ„czenie – marketing jutra               371

 

Bibliografia       375

 

Spis tabel          403

 

Spis rysunków                405

Dodaj do koszyka Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.