reklama - zainteresowany?

Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie - Onepress

Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie
ebook
Autor: Robert Kozielski
ISBN: 978-83-8220-281-6
stron: 406, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,92 zł (poprzednio: 35,62 zł)
Oszczędzasz: 16% (-5,70 zł)

Dodaj do koszyka Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

Tagi: Marketing

Ostatnie lata przyniosÅ‚y prawdziwÄ… eksplozjÄ™ nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. DowodzÄ… one jak żywÄ…, ewoluujÄ…cÄ… i podlegajÄ…cÄ… trendom jest sfera biznesu i zarzÄ…dzania. Marketing czÄ™sto ulega modom i jest podatny na Å‚atwe wyjaÅ›nienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywoÅ‚uje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – czÄ™sto deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i okreÅ›lenie jego przyszÅ‚oÅ›ci mogÄ… dokonać siÄ™ jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieÅ›ci dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolÄ… zarówno docenić wspóÅ‚czesny marketing, jak i poznać marketing jutra.

Dodaj do koszyka Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

 

Osoby które kupowały "Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

Spis treści

Dodaj do koszyka Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.