reklama - zainteresowany?

Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie - Onepress

Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie
ebook
Autor: Robert Kozielski
ISBN: 978-83-8220-281-6
stron: 406, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,92 zł (poprzednio: 35,62 zł)
Oszczędzasz: 16% (-5,70 zł)

Dodaj do koszyka Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

Tagi: Marketing

Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.

Dodaj do koszyka Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

 

Osoby które kupowały "Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

Spis treści

Dodaj do koszyka Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.