7bf3c52b6a5653c5728227c66e586d70 / 1 dni
Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie - Onepress
ebook
Autor: Robert Kozielski
ISBN: 978-83-8220-281-6
stron: 406, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-19
Księgarnia:
Onepress
Cena książki: 29,92 zł (poprzednio: 35,62 zł)
Oszczędzasz: 16% (-5,70 zł)
Ostatnie lata przyniosÅ‚y prawdziwÄ… eksplozjÄ™ nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. DowodzÄ… one jak żywÄ…, ewoluujÄ…cÄ… i podlegajÄ…cÄ… trendom jest sfera biznesu i zarzÄ…dzania. Marketing czÄ™sto ulega modom i jest podatny na Å‚atwe wyjaÅ›nienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywoÅ‚uje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – czÄ™sto deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i okreÅ›lenie jego przyszÅ‚oÅ›ci mogÄ… dokonać siÄ™ jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieÅ›ci dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolÄ… zarówno docenić wspóÅ‚czesny marketing, jak i poznać marketing jutra.
Osoby które kupowały "Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści